Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktik søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er i gang med en uddannelse som webintegrator på Viden Djurs i Aarhus, og skal i den forbindelse i 2 praktikforløb á 3-4 uger, første gang i (7) 8 - 10. Forløbet har til formål at "introducere" os elever til det at arbejde med kunder og deadlines. 

Derfor søger jeg nu enten:

A) En "kunde" som skal have lavet et mindre website

Det kan være: 

-Sportsklubben / foreningen der skal bruge en infoside

-Dyreinternatet der vil gøre opmærksom på sit formål og vil formidle dyr til nye familier

-Ejendomsmægleren der har et byggeprojekt der skal markedsføres

-Frisøren / terapeuten / behandleren ol. der skal bruge et (nyt) website

-Studerende der skal bruge en portfolio-side

B)

Web-bureau hvor jeg kan sidde med på opgaver, og evt. lave mindre opgaver selvstændigt. 

C) 

Virksomhed der skal have lavet en eller anden form for webløsning

D)

Andet der kunne være interessant, dog ikke webshops

Til de teknisk interesserede koder jeg i ASP /C# , og bruger MSSql database, og kender naturligvis HTML(5) / CSS(3), jQuery / javascript, og er uddannet mediegrafiker, så jeg her erfaring med hele Adobe CS, og kan derfor lave materiale til både online og offline brug. Derudover har jeg arbejdet med at implementere visuel identitet i PowerPoint, og arbejder rutineret med Microsoft Office. 

Du kan se en del af det jeg har lavet på min hjemmeside www.jeppesengrafisk.dk, hvorfra du også kan kontakte mig, eller læg en kommentar her eller send en personlig besked. 

Praktikken skal helst være i Øst- eller Midtjylland, da jeg bor i Silkeborg, alternativt kan der arbejdes fra skolen. Praktikken er ulønnet og skolen stiller (bærbar) pc med nødvendig software til rådighed. 

Lad og høre fra dig, hvis du er interesseret i et samarbejde. Spred gerne budskabet.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:54

Hej Paw,

Du må gerne sende din kontaktinfo til mig, så kigger på vi det :-) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 07:10
Opper lige igen.
Har fået et par henvendelser, som desværre ikke kan blive til noget. Andre der gerne vil byde ind...?
Har fået den ene uge dækket ind så søger ca 14 dages praktik / opgave som kan laves på 2 uger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)