Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website brugervenlighed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere,

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback, på min hjemmeside.
Hvordan virker den? Er den overskuelig? Virker den rolig? Er der elementer der er uhensigsmæssige? Er det nemt at finde rundt?
Kom gerne med jeres uforbeholdne mening, om både godt og skidt...
Se på www.a-ha.dk

Tak for jeres tid....

Venlig hilsen
Trolden

Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:09

Hejsa.

Noget af det første jeg lagde mærke til er "Hvad er det her for noget" spørgsmålet - og det er vigtigt, når mange af dine kunder giver dig 5 sekunder, før de går et andet sted, man bruger for lang tid på at finde ud af hvad hjemmeside er til for, selvom det står i 6 linier på forsiden.

Find på en tag line/slogan, dvs. "lærerigt legetøj" eller "Kvalitetsprodukter til læring" som giver et budskab om hvad du handler med, en linie, 2-3-4 ord, det skal være så præsist som muligt, så man ikke er i tvivl.

Skriv det under dit logo, ien del af grafikken så det hænger sammen med dit logo - Skriv det i Tittel linien på alle dine html sider (der hvor der nu står a-ha.dk) der søger Google også på dine sider.

Jeg ville forslå Lærerigt Legetøj eller lign., det er noget alle forstår, med 2 ord har du kommunikeret hvad din wepshop handler med, og kunden skal ikke til at nærlæse hvad det går ud på.

Det synes jeg er det vigtiske punkt/mangel - ellers ser det godt ud.

1 sek. Førstehåndsindtryk
1-5  sek. Kan siden bruges til noget?
5 - sek. Går viderer på siden, eller til et andet sted.

Hilsen
Martin

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 17:54

Hej Trold

Jeg synes faktisk siden ser ret professionel ud. MEN der er ingen grund til at vise excl. moms prisen. Det er lige før jeg tror at du får problemer med forbrugerombudsmanden, da du viser excl. moms prisen større end inkl. Dine målgruppe har intet at bruge prisen excl. moms til. Hvis institutioner er i din målgruppe, kan de nemlig heller ikke trække momsen fra.

Det CMS system som du anvender kender jeg ikke, men du har det problem, at den giver samme titel til alle produktsider. Det burde kunne ændres. Prøv at taste "site:www.a-ha.dk" i Google - så forstår du hvad jeg mener. Det er ikke særligt søgemaskinevenligt.

Klik her, hvis du vil vide mere om søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside.

Mvh
Preben Madsen
www.doctech.dk

Fra København S
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:18

Hej Mr. Trold

Har også været inde på din hjemmeside og kigge og syntes design og funktionalitet virker. Jeg er enig med det første indlæg fra Martin - jeg skulle også lige bruge noget tid for at finde ud af hvad det helt præcist var du solgte.

Lidt konstruktiv kritik - som jeg selv har fået på mine sider - især på www.lamper.myroom.dk og www.beautyshopping.myroom.dk er at synligheden af leveringsbetingelser er særdeles vigtigt. Skriv synligt hvilke leveringsbetingelser der er tale om - hvis ikke det er synliggjort og du først lader kunden få denne informaion når man er godt i gang med bestillingen (eller læser jeres handelsbetingelser - som meget få gør) så har jeg oplevet at kunderne bliver sure over den manglende synlighed.

Ellers held og lykke med det - siden/ideen er ihvertfald nytænkende og det er altid godt med et frisk pust.

Vh Chris

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 01:11

Hey..

Ser meget godt ud, ligner bare en mere en nyheds site.

End en webshop, og hvis du har mere end tre produkter.

Burde det være nemmere at finde ...

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:32

Hej

Jeg synes bestemt du skal tænke lidt i de baner Martin har peget på..

Ellers en meget God hjemmeside med lækker grafik,,,,

Sådaaaaan

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:45
Hej Trolden,  

SÅ - jamen... jeg synes jo lige så godt jeg kunne lægge ud med at besvare dit spørgsmål - nu hvor jeg netop er blevet oprettet som bruger her.... *wiiehh* mit første indlæg :) Sådan overordnet er den pæn, og jeg kan rigtig godt lide du konsekvent benytter dig af dine grundfarver. Synes helt sikkert der er noget om det Martin nævner.  

Well, noget andet er... din "alignments"... Det er ikke alle ting der står på linie, og det forstyrre en del. Jeg kan se tabellerne faktisk er på linie - men da det visuelle (altså her kanterne rundt om billederne) ikke er på linie, bliver det en smule forstyrrende. Så hvis du har mulighed for det, så kunne du eventuelt kaste dem rundt så de visuelt også var på linie. (køb trygt og bestil katalog boksene). Derudover bør "køb trygt" smides op i en bar på boksen, ligesom bestil katalog.

Til sidst - ville jeg nok prøve at fjerne skyggerne på dine silhuet-børn - da det virker lidt forstyrrende. Specielt den på logoet er ligegyldig (dette gør det også bare svære at gengive, hvis du fx skal have trykt noget rigtig reklamemateriale). Det ene barn i toppen har desuden en skygge der går ud over den grønne linie, det er uroligt.

Ved godt det er "Web 2.0 style" at fyre den ondt af med skygger over det hele... men man skal være sikker på at det ikke gør billedet svært at overskue.

Håber du kan bruge det til noget.... :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)