Kære Amino-brugere, Jeg kunne godt tænke mig at få lidt feedback, på min hjemmeside. Tak for jeres tid.... Venlig hilsen |
Hejsa.
Noget af det første jeg lagde mærke til er "Hvad er det her for noget" spørgsmålet - og det er vigtigt, når mange af dine kunder giver dig 5 sekunder, før de går et andet sted, man bruger for lang tid på at finde ud af hvad hjemmeside er til for, selvom det står i 6 linier på forsiden.
Find på en tag line/slogan, dvs. "lærerigt legetøj" eller "Kvalitetsprodukter til læring" som giver et budskab om hvad du handler med, en linie, 2-3-4 ord, det skal være så præsist som muligt, så man ikke er i tvivl.
Skriv det under dit logo, ien del af grafikken så det hænger sammen med dit logo - Skriv det i Tittel linien på alle dine html sider (der hvor der nu står a-ha.dk) der søger Google også på dine sider.
Jeg ville forslå Lærerigt Legetøj eller lign., det er noget alle forstår, med 2 ord har du kommunikeret hvad din wepshop handler med, og kunden skal ikke til at nærlæse hvad det går ud på.
Det synes jeg er det vigtiske punkt/mangel - ellers ser det godt ud.
1 sek. Førstehåndsindtryk
1-5 sek. Kan siden bruges til noget?
5 - sek. Går viderer på siden, eller til et andet sted.
Hilsen
Martin