Hej Carsten,, ¨og tak Ja jeg ved at onkel Hans,,, + dig er sprogmænd,,, men jeg er oppe imod, at alle vil have en dybere indsigt i hvad detaljerne går ud på frem for at se på det jeg skriver. Givet at jeg ikke kan skrive en forståelig afhandling her.... men hvis man ikke kan se min vinkel kontra " 3 tilbud" ud fra det jeg skriver så er der noget galt... Jeg sprørger blot om mit koncept ... er bedre,,, sjovere,,, set i forhold til 3 tilbud..
Jeg spørger ikke om mit koncept kan lade sig gøre,,, .. da dette er mit problem... - jeg spørger blot om mit projekt synes bedre,,, end 3 tilbud slagsen,,, da jeg tilbyder garantier,, og alle kan være med for 25-30 kr,, og modsat 3 tilbud,, hvor du skal betale 10 til 20.000 uden garantier,, + at det er sjovere,,, og du kan være i online match med dine konkurrenter, - klart at det er sjovere end at afgive en iskold e-mail . Rasmus Fredslund.. kunne godt godt se det jeg skrev,,, og forstod,,, - mens andre vil ned i maskinrúmmet på et simpelt spørgsmål og det er pisse besærligt.. og driver alt ud hvor det ikke hører hjemme. Hvor svært kan det være ... at se eller bedømme disse forhold op imod hinanden,,, og nu er det en generel opsang og ikke møntet på dig Carsten, da du har en anden vinkel her,da du er den kreative,, på stort set alle emner her,,, på Amino. Jeg kan godt forstå at at du som forbruger vil have noget at vælge imellem... og når det er sagt så har vi forbrugere meget lidt viden om hvilken producent som er bedst for os.. - jeg gør det blot enkelt... ved at oplyse at jeg finder en producent som matcher dig .. og du sparer 15 eller 20 % så længe du benytter dig af denne,,, Jeg er over i det mere hardcore,, som bla. hedder tag en beslutning,, og i dette tilfælde skal en leverandør ikke vente på besked ,, eller ingen besked,, - leverandøren ved at opgaven er i hus,,, og kan begynde at servicerer sin kommende kunde,, på andre kanter,,,
Men generelt har brugere her på Amino svært ved at forstå spørgsmål... med mindre de handler om øh..æh og æh.... - men er man super bevidst om sit produkt,, så går det galt... herinde.. Jeg ved godt at jeg beskriver og beskriver,,, men som jeg nævnte ,, så forstod Rasmus Fredslund mig fuldt ud,,, Hilsen fra Henrik som havde en Gus Hansen dag,,
|
Jeg synes at det er spændende at du vil gå en anden vej end de eksisterende "3 tllbud". Jeg tror (uden at vide det), at mange virksomheder bruger meget tid på at give tilbud, uden at få reelle ordre ud af det. Hvis du, med din metode, kan gøre det mere sandsynligt for virksomhederne, at de får en ordre, tror jeg at du har har fat i noget.
Så giv den gas!
Mvh Carsten