hvis det er per lukkedagen (og ved personlig virksomhed per 31/12 - så ser det godt ud - hvis der er en momsspecifikation kunne du tage den med samt en posteringsjournal (som måske er det du har som kontokort ink. posteringer og bilag). Dermed har du jo også regnskabsresultat per lukkedato - og du har alle bilag går jeg ud fra. Har du drevet den i flere år så print hvert år.
Du kan ikke trække en sikkerhedskopi til din revisor hvis du har en sådan?
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Posteringsjournal kan jeg ikke finde noget der hedder i e-conomic?
Ved du hvor jeg kan trække en sikkerhedskopi til revisor? Kan ikke finde. Har fundet et sted hvor jeg kan eksportere filer. Synes dog ikke at der stod noget fornuftig i dem.
det kan også godt være det du kalder kontokort med posteringer, men den kunne også hedde kasseklade. Tag og eksporter det du kan. Det er sikkert som CVS filer som kan hentes ind i excel ved import (lidt tricky og da du ikke behøver det kan du jo gemme dem, det er fornuftigt at hente det du kan som eksport)¨
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER