Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem står bag en hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Godt nytår!

Hvordan tjekker jeg hvem der står bag en hjemmeside? Er det ikke et sted man kan gå ind og finde informationer om hvem der står bag en hjemmeside, samt evt. kontakt oplysninger.

Venlig hilsen

Anders Skafte Hansen

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er et .dk kan man se det ved DK Hostmaster eller Her

Hvis du vil kontakte et firma for at give dem et tilbud så husk at se om de er reklame beskyttet.

Med Venlig Hilsen

Eric J. Christiansen

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:43

Hvis det er .COM eller noget andet end .DK, så brug eventuelt whois.com

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 17:02

Eric J. Christiansen:
Hvis du vil kontakte et firma for at give dem et tilbud så husk at se om de er reklame beskyttet.

Husk lige at det er ulovligt at kontakte et firma med et tilbud via e-mail uden at ha' fået lov til det først fra firmaet fra tidligere samtale, nyhedsbrev eller deres forespørgsel. Du må derimod godt ringe til dem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 17:28

Jacob Luttermann:
Du må derimod godt ringe til dem.

Hej Jacob

Så vidt jeg kender til det må man ikke ringe til virksomheder med et tilbud når de er reklame beskyttet. Mange telefon sælger går langt uden om når de ser eller høre at en er reklame beskyttet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:42

Eric J. Christiansen:
Så vidt jeg kender til det må man ikke ringe til virksomheder med et tilbud når de er reklame beskyttet

Det er ikke korrekt.

Du må blot ikke benytte informationerne fra CVR-registret som grundlag for udsendelse af reklame. :-)

Hvis virksomhedens egen hjemmesiden har telefoniske kontaktinformationer, er der intet til hinder for, at man må kontakte dem pr. telefon.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 17:44

Hej Eric

I følge erhvervsstyrelsen (https://kontakt.erst.dk/formular/reklamebeskyttelse/?articleid=1335):

"Du skal desuden være opmærksom på, at reklamebeskyttelsen i CVR kun gælder i forhold til oplysninger, der videregives fra CVR. Det betyder, at hvis virksomhedens oplysninger er tilgængelige andre steder f.eks. på Internettet, vil reklamebeskyttelsen ikke være gældende."

Det lyder for mig som, hvis der står et telefonnummer på firmaets hjemmeside, så må du gerne ringe til dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52

Det undrer mig.

På cvr.dk står der:

"Oplysninger om reklamebeskyttede virksomheder må ikke bruges til reklamehenvendelser."

Der står intet om, at hvis der er telefon-nr på hjemmesiden, må man gerne kontakte virksomheden. Det er ret pudsigt, at det typisk er advokater, der er reklamebeskyttede!

Hvis Erhvervsstyrelsen siger noget andet, er det da ren forvirring! Hvem skal vi stole på?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:55

Poul Madsen:
"Oplysninger om reklamebeskyttede virksomheder må ikke bruges til reklamehenvendelser."

Her menes nok "Oplysninger fra cvr.dk om virksomheder der er reklamebeskyttede på cvr.dk".

Men har virksomheden en hjemmeside, vil der ofte der være oplyst kontaktinformationer.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Lokal-hypnose.dk Skrevet kl. 19:23

Det er en hjemmeside som ikke har oplysninger af nogle art, hverken CVR eller andre kontakt oplysninger, men vil gerne vide hvem der står bag siden.

Tak for jeres hjælp :)

Til polterabend, kvindefester og firmafester er jyskcroquis.dk aktiviteten der bringer glæde, sjov og top underholdning for en hver smag.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)