Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyoness Business Partner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino brugere.

Jeg blev tilbud at blive Lyoness Business Partner af en bekendt. Det lyder jo meget smart, at få betaling når andre får rabat på noget de køber.
Jeg søgte dog lidt på Google, for at se om jeg skulle falde over nogen "pålidelige kilder. 

Er der nogen af jer som har erfaring med MLM firmaet? 

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Borg Regnskab Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan erindre de var med i Operation X/Kontant, hvor man fandt ud af at der kun var ganske få butikker i Danmark/København på det tidspunkt hvor programmet blev sendt. Ellers har jeg ingen erfaring med det overhovedet Smile

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Århus
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :


Steffen Borg:

Jeg kan erindre de var med i Operation X/Kontant, hvor man fandt ud af at der kun var ganske få butikker i Danmark/København på det tidspunkt hvor programmet blev sendt. Ellers har jeg ingen erfaring med det overhovedet Smile



Ja det se jeg også dengang. Men nu er det over 100 butikker (sagde de).

Fra Århus
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Larsen:
Det hedder Multi Level Marketing / Network Marketing som er helt lovligt :)

Der sker jo ikke det store i denne tråd du har postet :)

Læste ikke rigtig tråden igennem, men der er en del tråde om Lyoness.

Men du kan altid prøve den gratis version, og se om de 2% rabat i enkelte butikker er noget der batter. Det meste du kan tabe på det er tid.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Hvis jeg var dig ville jeg ikke røre MLM med en ildtang, den bedste grund til det er at det er sandsynligheden for at du ikke får succes med det er for stor.

Check i øvrigt dette site: http://mlm-thetruth.com/

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget uenig med Lundsby.

Jeg har ikke kendskab til Lyoness ud over Operation X. Men jeg er selv distributør for LifeWave som også arbejder med Network Marketing. Jeg har arbejdet med det i 6 måneder, og jeg tjener et fast beløb og kender flere, som også gør det. Er selv rigtig tilfreds.

Hvis du finder selvskabet interessant og du ved hvad du skal kigge efter, når der bliver snakket pyramidespil m.m så er der inden farer. Man skal selvfølgelig altid huske at det tager tid at tjene de store penge (som med alt andet), med mindre man virkelig har flair for det ;)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det lyder jo meget smart. Men vil lige høre mere om det før jeg kaster mig ud i det. Ellers kan man jo altid få et kort :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

lwpavo:

Jeg er meget uenig med Lundsby.

Jeg har ikke kendskab til Lyoness ud over Operation X. Men jeg er selv distributør for LifeWave som også arbejder med Network Marketing. Jeg har arbejdet med det i 6 måneder, og jeg tjener et fast beløb og kender flere, som også gør det. Er selv rigtig tilfreds.

Hvis du finder selvskabet interessant og du ved hvad du skal kigge efter, når der bliver snakket pyramidespil m.m så er der inden farer. Man skal selvfølgelig altid huske at det tager tid at tjene de store penge (som med alt andet), med mindre man virkelig har flair for det ;)



Jeg blev også henvist til forbrugerombudsmanden: http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/mlm

Og så vidt jeg kan se, så udfylder de kravene om at være lovlig MLM.
1) Der er et produkt.
2) Største delen af omsætningen stammer fra produktet.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)