Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trådløst tastatur med touch pad - men ellers udformet som et normalt dansk tastatur

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at Google lidt - uden held.

Det tætteste jeg kom, var et IBM tastatur som det, der sidder på en 17" bærbar, men det er ikke trådløst, og det er også kun beregnet til IBM. Det var nok også lige "sammenpresset" nok (for lille), selvom jeg er i tvivl om lige det, da jeg selv har en Acer bærbar, og det er faktisk herfra, at jeg har fået idéen til at have et sådant tastatur med touch pad her ved min arbejdstation, men gerne som et traditionelt i størrelse.Via Google fandt jeg også en del, hvor det nummeriske tastatur mangler, og det må det for alt i verden ikke.

Tastaturet skal også helst kunne kontrollere lyd m.v., have en scroll knap osv., og kvaliteten skal helst være som et rigtig godt Logitec.

Er jeg forud for min tid?  Wink Findes det ikke endnu?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Jeg sidder i disse sekunder og skriver på et IBM tastatur, som det du har fundet.
Jeg kunne heller ikke finde noget trådløst, da jeg købte det.
Men jeg vil ikke bytte mit tastatur for en sportsvogn - det er mit vigtigste arbejdsredskab (med telefonen som en mulig undtagelse), og IBM/Lenovo fungerer bare.

mvh Hans

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Tak for dit svar, som jo så bare bekræfter mig i, at det (endnu?) ikke findes. Men det, du har, hedder vel 31P8958 i modelnummer? Jeg kan for i øvrigt ikke finde bare eet billede på nettet, som er større end 200*150 pixels, altså jeg slet ikke se det ordentlig.

Men, siden jeg læste din beskrivelse i går, og fordi jeg fra min hukommelse kunne huske at have både læst og hørt på din hjemmeside, at du jo også laver noget godt og sjovt musik, så kom jeg til at synge: "Jeg vil ikke bytte for en telefon", og nu vil den melodi ikke komme ud af mit hovede igen (oprindelig bytte for en million), og når jeg så ser, at det ikke engang var det, du skrev, er det vel helt tåbeligt, og synge er jeg heller ikke særlig god til, så det er den rene elendighed her lige nu.

Jeg ved ikke, hvad jeg skal lige nu. Knoglen over ringfingeren er træt af musen, og ønsker sig en touch pad som på min bærbare, men jeg hader ledninger på skrivebordet, og computeren er placeret så langt væk, at en forlængerledning også er nødvendig.

Bruger du dit tastatur sammen med en almindelig computer, eller sammen med en IBM? Hvis ikke, kan du så styre lydstyrken fra tastaturet?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)