Jeg leder efter lidt kapital til en god ide. Mange gange har Jeg haft brug for kontakt informationer til firmaer, når jeg skulle finde mulige kunder. Nu har jeg så fået den ide at sælge firma kontakt informationer på forskellige web platforme, som eksempel en medlems webside hvor medlemmer kan downloade firma detaljer som firmanavn, adresse, provins, by, land, tlf, mobil, fax, web, email,kontakt person og meget andet interessant, og har mere end 20.000.000 firmaer i min database som skal håndteres før de kan udsendes. Derudover vil der blive 3 andre web platforme som alle vil benytte samme database. Skal projektet realiseres på bedste vis er der brug for et tilført beløb på max 155.000kr over de næste 7 måneder, og et budget der ikke er for optimistisk, viser et overskud ultimo 2015 på 512.000, og budgettet balancere i Marts 2015, og vil derefter støt have et overskud på 40.000 per. måned. For en interesseret investor, der har mod på en ejerandel af projektet, har Jeg forretnings plan og budget klar. Med venlig hilsen Tom Andersen |
tomkure:Jeg leder efter lidt kapital til en god ide.
Prøv på http://www.amino.dk/kapital/
Jeg låser tråden her i debatten, da indlægget hører hjemme i Amino-kapital.
Held og lykke med projektet
/Brian