Hej Jeg er en ung kvinde på 22 der studerer finansøkonomi på erhvervsakademi Lillebælt i Odense. Jeg har efter at have sendt omkring 80 ansøgninger ud stadig ikke fundet en praktikplads, det er nu ikke fordi jeg ikke er en god elev, den primære årsag til jeg er blevet afvist har været min mangel på salgserfaring. Personligt ved jeg godt at jeg ikke har lang salgserfaring, men den jeg har, har jeg fået positiv feedback på, som jeg synes er vigtigere. Jeg håber på der sidder nogen af jer derude der kender til et sted hvor de godt kunne bruge en finansøkonom. Det være sig økonomikontorer, ejendomsmæglere, ejendomsadministratorer eller lignende. Jeg ville have lavet et indlæg her tidligere hvis blot jeg kendte til sidens eksistens, men jeg blev desværre først gjort opmærksom på amino i går. Jeg bor selv i Slagelse men da jeg er vant til at pendle for at studere i Odense har jeg intet imod hvis praktikpladsen ligger langt væk. Jeg har 3-4 års erfaring som bogholderi assistent så jeg kan sagtens finde rundt i hvad der foregår på et økonomikontor, og den salgserfaring jeg har, har jeg fra et års arbejde i fakta som nøgleansvarlig, hvilket vil sige ansvar for ungarbejdere samt butikken de dage jeg havde faste aftenvagter. Så hvis i kender nogen der kunne bruge 3 måneders gratis arbejdskraft mod en oplæring, ville jeg bliver utroligt glad. Det er meningen at praktikken skal starte allerede i midten januar og vare til midten af april måned. På forhånd tak for jeres hjælp mvh. Sophie Christensen |
Finansøkonom søger praktikplads - haster
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)