I usually suggest Meebox to my customers to begin with, and then when things pickup move to a professional fast hosting (We work only with WordPressO so I send people to the best WordPress hosting I have ever tried, and thats wpEngine
Jeg er enig med Philip at Meebox er et godt sted at starte. Har du allerede en leverandør som skal lave din webshop eller har brug for hjælp til dette kan du kontakte mig på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk
Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616
We would like to challenge their speed claims (and yours), but we need one of the sites that you currently host with them (only the content, not the domain name, we can test on an temporary URL). If you're willing to challenge your claim, then please get in touch with us, either via our support formular or via Amino. You provide the content, we provide a server Server which will be one of our production servers (no cheating here), we've will put the site on a 10,00 DKK a month hosting plan.
tools.pingdom.com is fine with us, test has to be from Amsterdam test server to be fair.
What do you think? We will of course publish the test results for everyone to see.
We would like to challenge their speed claims (and yours), but we need one of the sites that you currently host with them (only the content, not the domain name, we can test on an temporary URL). If you're willing to challenge your claim, then please get in touch with us, either via our support formular or via Amino. You provide the content, we provide a server Server which will be one of our production servers (no cheating here), we've will put the site on a 10,00 DKK a month hosting plan.
tools.pingdom.com is fine with us, test has to be from Amsterdam test server to be fair.
What do you think? We will of course publish the test results for everyone to see.
we need: dump of database + ZIP file with content.
Til Patrick fra Meebox. Husk vi er betalende brugere her, og kan se hvem der giver os stjerner. Tak for din ene stjerne for et indlæg du i princippet intet har med at gøre.
we need: dump of database + ZIP file with content.
Til Patrick fra Meebox. Husk vi er betalende brugere her, og kan se hvem der giver os stjerner. Tak for din ene stjerne for et indlæg du i princippet intet har med at gøre.
Rgds, WebHosting A/S
Det er både husket og noteret! Jeg er ikke særlig tilfreds med jeres metoder, og jeres ønske om med glæde at udstille hostingudbydere, baseret på en "test" som kun I kender baggrunden og forudsætningerne for. Derfor - én stjerne.
Det er både husket og noteret! Jeg er ikke særlig tilfreds med jeres metoder, og jeres ønske om med glæde at udstille hostingudbydere, baseret på en "test" som kun I kender baggrunden og forudsætningerne for. Derfor - én stjerne.
Det er jeg enig i, derfor får de også lige en stjerne fra mig!
Wannafind.dk er super gode, hurtige servere og rigtig god support. Vil du have den billige udgave af deres produkt kan du tage et kig på UnoEuro, men til en webshop vil jeg altid anbefale at vælge en webhost med telefonsupport og det har wannafind.dk :-)
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...