Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg hoste min nye Webshop?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skal igang med at få gang i en webshop, men mangler et sted at gøre det!

Er der nogen der har et sted i kan anbefale? Har selv kigget en del på DanDomain.

Godt nytår!

Christina

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 20:42

Hej Christina,

Hos Serverfruit sørger vi altid for at hjælpe vores kunder med så meget vi kan. Hvis det har interesse kører vi lige nu et nytårstilbud.

Godt nytår!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:12

Meebox is ok, 

I usually suggest Meebox to my customers to begin with, and then when things pickup move to a professional fast hosting (We work only with WordPressO so I send people to the best WordPress hosting I have ever tried, and thats wpEngine

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 22:24

Hej Christina

Jeg er enig med Philip at Meebox er et godt sted at starte. Har du allerede en leverandør som skal lave din webshop eller har brug for hjælp til dette kan du kontakte mig på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Phillip Dyhr Hobbs:
wpEngine

Hi Philip

We would like to challenge their speed claims (and yours), but we need one of the sites that you currently host with them (only the content, not the domain name, we can test on an temporary URL). If you're willing to challenge your claim, then please get in touch with us, either via our support formular or via Amino. You provide the content, we provide a server Server which will be one of our production servers (no cheating here), we've will put the site on a 10,00 DKK a month hosting plan.

tools.pingdom.com is fine with us, test has to be from Amsterdam test server to be fair.

What do you think? We will of course publish the test results for everyone to see.

Rgds, WebHosting A/S

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:42

WebHosting Support:

Phillip Dyhr Hobbs:
wpEngine

Hi Philip

We would like to challenge their speed claims (and yours), but we need one of the sites that you currently host with them (only the content, not the domain name, we can test on an temporary URL). If you're willing to challenge your claim, then please get in touch with us, either via our support formular or via Amino. You provide the content, we provide a server Server which will be one of our production servers (no cheating here), we've will put the site on a 10,00 DKK a month hosting plan.

tools.pingdom.com is fine with us, test has to be from Amsterdam test server to be fair.

What do you think? We will of course publish the test results for everyone to see.

Rgds, WebHosting A/S

Ha ha,

Are you serious?

Have you look at them ?

:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 11:08

Phillip Dyhr Hobbs:
Are you serious?

Hi

Of course, you provide the material, and then we put it online so we can compare. You can contact us on our support form here

http://www.webhosting.dk/DKK/sendemail.php

we need: dump of database + ZIP file with content.

Til Patrick fra Meebox. Husk vi er betalende brugere her, og kan se hvem der giver os stjerner. Tak for din ene stjerne for et indlæg du i princippet intet har med at gøre.

Rgds, WebHosting A/S

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

WebHosting Support:

Phillip Dyhr Hobbs:
Are you serious?

Hi

Of course, you provide the material, and then we put it online so we can compare. You can contact us on our support form here

http://www.webhosting.dk/DKK/sendemail.php

we need: dump of database + ZIP file with content.

Til Patrick fra Meebox. Husk vi er betalende brugere her, og kan se hvem der giver os stjerner. Tak for din ene stjerne for et indlæg du i princippet intet har med at gøre.

Rgds, WebHosting A/S

Det er både husket og noteret! Jeg er ikke særlig tilfreds med jeres metoder, og jeres ønske om med glæde at udstille hostingudbydere, baseret på en "test" som kun I kender baggrunden og forudsætningerne for. Derfor - én stjerne.

God dag.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:
Det er både husket og noteret! Jeg er ikke særlig tilfreds med jeres metoder, og jeres ønske om med glæde at udstille hostingudbydere, baseret på en "test" som kun I kender baggrunden og forudsætningerne for. Derfor - én stjerne.

Det er jeg enig i, derfor får de også lige en stjerne fra mig!

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:53

Wannafind.dk er super gode, hurtige servere og rigtig god support. Vil du have den billige udgave af deres produkt kan du tage et kig på UnoEuro, men til en webshop vil jeg altid anbefale at vælge en webhost med telefonsupport og det har wannafind.dk :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)