Mange tak for mini nytårs talen.Du har helt ret i man skal realisere sit nytårsforsæt, når lysten er der. Et af dem er at jeg vil opbygge en fed Facebook side sammen med min blog der skal være global, så det er jeg gået igang med vel vidende at det bliver et sejt træk. Så mit nytårsforsæt for 2014 hedder opbygning af relationer på kryds og tværs af landegrænser velvidende at guldægget ikke er indenfor rækkevidde sådan lige med det samme af forskellige årsager. Og så har jeg et par andre også men de er private. Jeg har forskellige delmål, Kik gerne ned på min Facebook, Kunne faktisk godt bruge lidt feedback på siden . https://www.facebook.com/pages/Pia-Hass/390559314385730
- og tak for videoen, Martin. Inderst inde vidste jeg det selvfølgelig godt, men din video fik mig 'over grænsen', så jeg allerede nu er gået i gang. Hvorfor vente til i morgen - der skal ske noget!
Mine mål for 2014 rent business-vise, er at jeg får vind i sejlene. Der skal ske noget - der skal omsættes for millioner på min webshop som sælger tennis udstyr, og der skal arbejdes på alle mine andre projekter.
Nu har jeg idag gået fra Sukhumvit Soi 8 til Bangna Sukhumvit Soi 100 hvor jeg bor. Jeg google-mappede turen og det var 9,4 km på lidt over to timer. Havde jeg ikke set din video så havde jeg sku taget Skytrain, det tager 20 minutter... :-)
På turen var jeg lige igennem en lille park ved Phrom Pong hvor der var gratis Fitness redskaber, der starter jeg i morgen.
Det er muligt jeg tager den ene vej i Skytrain men parken skal besøges hver dag.
Jeg sidder blandt andet med hotline for danske kunder og de er første på kontorene når klokken er 14:00 herude så jeg har ingen hindringer i at lade være. Jeg havde ikke nogle nytårs fortsæt men det har jeg fået nu, jeg skal fra 98 til 85 kg inden 1. maj 2014, og jeg skal nok opdatere dig :-)
Så må vi se om din video virker på mig de næste fire måneder også.... :-)