Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborgs mini nytårstale

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for mini nytårs talen.Du har helt ret i man skal realisere sit nytårsforsæt, når lysten er der. Et af dem er at jeg vil opbygge en fed Facebook side sammen med min blog der skal være global, så det er jeg gået igang med vel vidende at det bliver et sejt træk. Så mit nytårsforsæt for 2014 hedder opbygning af relationer på kryds og tværs af landegrænser velvidende at guldægget ikke er indenfor rækkevidde sådan lige med det samme af forskellige årsager. Og så har jeg et par andre også men de er private. Jeg har forskellige delmål, Kik gerne ned på min Facebook, Kunne faktisk godt bruge lidt feedback på siden . https://www.facebook.com/pages/Pia-Hass/390559314385730

Godt nytår til alle.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:13

Feedback: Har svært ved at se af din om-tekst, hvad sidens formål er? :)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja tag for ”ruskene” fra Martin !!

Ja det er nu nytårs fortsætterne skal laves.

Derfor kunne jeg ligesom Pia oppeover ønske mig lidt feedback, men på disse www.raad-mal.dk og www.raad-mal.com Wink

Disse skal nemlig også laves færdig, og skal videre ud i 2014.

På forhånd tak.

Godt nytår. !!!!!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:50

OK, din tekst kunne godt være lidt mere sammenhængende, og så ville jeg sætte lidt mere fokus på kvalitet, lidt mindre på pris (Råd og Mal.dk).

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19

Og et fantastisk nytår til jer.
Glæder mig til at se hvordan de nye tilrettelser i Dinero kommer til at afhjælpe os fremadrettet.

Og til alle aminoer husk at hvis du har et arbejde eller forretning du elsker, så kommer du ikke til at ''arbejde'' en dag mere i dit liv.

Mvh Niklas M.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt nytår til jer alle.

- og tak for videoen, Martin. Inderst inde vidste jeg det selvfølgelig godt, men din video fik mig 'over grænsen', så jeg allerede nu er gået i gang. Hvorfor vente til i morgen - der skal ske noget!

Mine mål for 2014 rent business-vise, er at jeg får vind i sejlene. Der skal ske noget - der skal omsættes for millioner på min webshop som sælger tennis udstyr, og der skal arbejdes på alle mine andre projekter.

.. Pas på jer selv! :-).

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 12:11

Hej Thorborg,

Nu har jeg idag gået fra Sukhumvit Soi 8 til Bangna Sukhumvit Soi 100 hvor jeg bor. Jeg google-mappede turen og det var 9,4 km på lidt over to timer. Havde jeg ikke set din video så havde jeg sku taget Skytrain, det tager 20 minutter... :-)

På turen var jeg lige igennem en lille park ved Phrom Pong hvor der var gratis Fitness redskaber, der starter jeg i morgen.

Det er muligt jeg tager den ene vej i Skytrain men parken skal besøges hver dag.

Jeg sidder blandt andet med hotline for danske kunder og de er første på kontorene når klokken er 14:00 herude så jeg har ingen hindringer i at lade være. Jeg havde ikke nogle nytårs fortsæt men det har jeg fået nu, jeg skal fra 98 til 85 kg inden 1. maj 2014, og jeg skal nok opdatere dig :-)

Så må vi se om din video virker på mig de næste fire måneder også.... :-)

vh
Rainer 

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 12:41
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin

En stor tak til Dig og Amino teamet - for os iværksættere er Amoni.dk et fantastisk kommunikationsplatform!

Rigtig godt nytår

Mange Hilsner

Henrik Rydiander

Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:24

Tusind tak og i lige måde, jeg skal afspille din video hver dag ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:57

Tusind tak for jeres rare nytårshilsner :-)))
Dem er vi glade for!

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)