57 Synes godt om-tilkendegivelser · 27 taler om dette ?????
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Ja, måske et dumt spørgsmål... men jeg har en helt ny blog og med denne har jeg oprettet en facebook side.
Facebook siden har de sidste 2 dage fået 13 nye synes godt om, men hvad betyder det når 27 taler om dette?
Mvh Sue
og GODT NYTÅR til alle :)
|
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
"Taler om" er dem som nævner din side i deres status, eller kommenterer på dit indlæg... Hvis jeg har forstået det rigtigt.
|
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
OK tak... jamen så er det vel fint nok med 27 i denne uge... vi har jo kun tirsdag idag.
:)
Det kan være lidt svært at tyde alle de statistikker, men det er jo en vigtig ting.
Tak for hjælpen.
Mvh Sue
|
Tilmeldt 17. Jul 12
OK tak... jamen så er det vel fint nok med 27 i denne uge... vi har jo kun tirsdag idag.
Det kan være lidt svært at tyde alle de statistikker, men det er jo en vigtig ting.
Tak for hjælpen.
Mvh Sue
"Denne uge" == seneste 7 dage
|
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Tak for hjælpen.
Mvh Sue
Mystisk.. troede den startede fra mandag for der var flere der talte om dette i lørdags... er det ikke det samlede eller skifter det så hver dag?
|
Tilmeldt 17. Jul 12
Tak for hjælpen.
Mvh Sue
Mystisk.. troede den startede fra mandag for der var flere der talte om dette i lørdags... er det ikke det samlede eller skifter det så hver dag?
Altså vores tal ændre sig baseret på de sidste 7 dage, hmm
|
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.