Hjælp! Jeg skal til at sælge mine smykker i nogle flere butikker, end jeg gør nu. Og derfor skal jeg ud og vise kollektioner osv. frem for en masse mennesker i den nærmeste tid. Lige nu har jeg et par butikker, hvor de har varerne i kommision. Det er jeg bare ikke interesseret i at have 50 forskellige steder. Men det er mit indtryk, at de færreste tøjforretninger er interesserede i at købe direkte af mig, for efterfølgende "selv at hænge på de varer, der ikke bliver solgt" - sådan har jeg en opfattelse af, at det generelt er med smykker? Eller er det bare mig? Jeg har gået og gruplet lidt over tingene, for jeg vil selvfølgelig ikke give nogen følelsen af, at jeg prakker dem noget på, for jeg ved, jeg kan lave masser af smykker, de sagtens kan sælge. Derfor tænker jeg lidt på, om det var en idé at tilbyde dem en form for "prøvetid" på evt. 2-3 mdr., hvor de får smykkerne i kommision, og derefter kan tage stilling til, om de vil indgå en fast aftale med mig...? Eller er det et skråplan at komme ud på? Håber I har en masse gode tanker, der kan hjælpe mig lidt videre. :) VH Annette |
Du kunne måske også tilbyde dem en form for returaftale for de smykker de ikke kan sælge?