Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg kriminel?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ihvertfald har jeg læst, hvad jeg kan se betegnes som en kriminelt god bog om e-handel inden jeg gik i luften med mit nye webdesign Smile

Vi havde premierne på shoppen for 2 dage siden, og jeg vil meget gerne, hvis I derude vil give mig lidt kritik.

Jeg har været på nettet med min "gamle" shop i ca 2 år,  men det var tiden før e-pusher.

Mit domænenavn har jeg indtil videre valgt at beholde - men jeg har dog også købt navnet jewellness.dk, og vil da meget gerne have en tilbagemelding på, om I synes det er bedre.

I finder mig på www.flintholm.info

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din nye shop!

Har du et link til siden?

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja beklager - det kom ikke med i første omgang Smile

Jeg har sat det på nu, men ellers er det www.flintholm.info

 

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla,
Tillykke med det nye design. Flot, elegant og eksklusivt. Jeg synes, at du misser nogle gode salgsmuligheder, ved ikke at have billeder med "køb" links på forsiden. Derudover skal jeg klikke flere gange, for at komme til at købe. Hvis jeg klikker på designer link'ene bliver jeg ført til en side med et billede af designeren og skal derefter klikke videre for at se varerne. Som du sikkert ved, har du omkring 5 sekunder til at gøre mig nysgerrig, yderligere 5-10 sekunder til at fastholde mig på siden osv. Én af de ting, der ville gøre, at jeg blev lidt længere, ville foruden det allerede beskrevne være, hvis du placerer betalingskort ikonerne i umiddelbar øjenhøjde. Nu ledte jeg efter dem, fordi jeg ville give feedback, men ellers ville jeg måske være smuttet igen.
Du har mange informationer på forsiden, men ingen direkte muligheder for køb. Det tror jeg, at du kan miste mange handler på. Men som sagt en smuk shop.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla,

og tillykke med din nye shop.. Den er rigtig flot..

Her er lige et par ting jeg lagde mærke til ved et hurtigt kig:

1. Dine betalingskort-logoer bør placeres højere oppe så de er meget tydelige for dine kunder.

2. Fonten i din "venstre"-menu er meget grumset. Måske er det fordi du har brugt en font som ikke er standard i windows..

3. Din baggrund bør du gøre lidt bredere, da den ikke fylde hele skærmen hos den som har en stor/bred skærm. Jeg køre med en opløsning på 1600x1050 og der er baggrunden ikke bred nok.

4. De fem punkter du har i toppen af indholdsområdet er meget lyse. De er næsten umulige at læse på skærme som køre med høj baggrundsbelysning. De bør gøres en smule mørkere.. Generelt synes jeg at dit design mangler en smule kontrast, hvilket gør at det kan være ligt hårdt for øjnene.

5. Du bør have en Køb-knap ved produktet i produktoversigten. Tilbagevendende kunder har ikke brug for at gå til produktinfo for at købe.. Spar på klikkene ;-) Din "læg i kurv" -knap er meget utydelig. Bør gøre mere tydelig...

6. Dine url's er ikke særlig søgevenlige (google).. Hør evt. Danaweb hvad der kan gøres her. Måske har de et modul der tager sig af det..

Men alt i alt en rigtig fin shop.

God vind med salget 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Det er en rigtig fin shop, jeg kan faktisk ikke rigtig finde noget at kommentere - Eneste "negative" tanke jeg fik, var at i har et lidt underligt produkt-sortiment.. Smykker, lommeknive, halstørklæder og julepynt..

Men i har et stort og flot udvalg af hver produkttype, så det gør ikke så meget.. Især jeres pandora og troldekugler, er jeg imponeret over, hvor stort jeres udvalg er.

Der er nogen af produkterne, fx pandora-kuglerne, hvor der ikke er nogen beskrivelse.. Og nogen produkter, hvor det kunne være rart hvis der stod fx vedhængets størrelse, da det kan være svært at se på et billede.

Men rigtig flotte billeder og flot og enkel side, jeg kan godt lide den!

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - mange tak for gode kommentarer til min hjemmeside. Nu har jeg lige lidt at arbejde med Smile.

De bedste hilsner

Ulla 

 

 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med din shop - den er super flot... kan rigtig godt lide den, den virker rar :) Well, lige en hurtig ting - så ville jeg smide mine billeder og "reference"-logoer i form af de leverandører du har.. ind i nogle rammer af et art. Det ser en lille smule rodet ud med "www.troldekugler.dk" stående på en hvid baggrund, uden nogen overgang til din pæne baggrund. Så lige et par billede-fix på logoer og produktbilleder, så er den visuelt spiselig :) .... well, men en vigtig er også at holde af logoer i samme størrelse, så virker det mere roligt. Super fedt site....

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulla!

har sendt dig en PM og tillykke med det flotte og nye website :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)