Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan udgifter til porto trækkes fra ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 01:18

Cookie - John Hannover:

Jeg vil ikke ret gerne sig nej eller ja jeg er ikke revisor - men det lyder OK da du har fuld dokumentation over hver ting for sig - jeg henviser kun til http://johnhannover.blogspot.dk/2013/05/porto-udlgsordningen.html hvor jeg mener du vil komme til svaret

vh

Det mener jeg også at man har.

Jeg har nu læst din blog jeg ved ikke hvor mange, og det kan godt være det er mig der er fatsvag, men syntes nemlig ikke jeg kan se nogen steder der at du skriver man kun må tage præcis det samme beløb som man betaler

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:54

Det skriver jeg ikke for det er ikke et krav - man skal bare følge reglerne, så kan man godt ha ex en fast forsendelsespris osv så man kan sagtens nøjes med at momse fortjenesten når man følger reglerne, jeg vil bare ikke tage stilling til et helt konkret eksempel - da jeg ikke er ekspert

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Fjenneslev
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 244
Fra  MBM Data Skrevet kl. 01:58

Cookie - John Hannover:

Det skriver jeg ikke for det er ikke et krav - man skal bare følge reglerne, så kan man godt ha ex en fast forsendelsespris osv så man kan sagtens nøjes med at momse fortjenesten når man følger reglerne, jeg vil bare ikke tage stilling til et helt konkret eksempel - da jeg ikke er ekspert

Super så er vi enige... Mange tror desværre at man beløbet skal være nøjagtig det samme, og derfor tror de ikke de kan anvende ordningen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)