Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny Webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Leboss.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer

Jeg ønsker både Ris og Ros for mit nye projekt, det har krævet blod sved og tåre at komme her til,
at starte et tøjmærke kommer ikke af sig selv :) underligt nok ;)

inden i vurdere skal i vide at. SEO dele er jeg ikke i gang med endnu men ved at udlicitere til et firma der kan det der.
Billeder: produktbilleder kommer der model billeder ind i stedet, samt der er og vil blive taget fotos ude i den rå "natur"
med model og tøjet også til banner, reklame osv.

Glæder mig til at få nye øjne på samt nye idér eller bare ros.

Webshoppen er: www.leboss.dk

Mvh Kenneth Krarup

Le Boss

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:12

Sælger du logo´er i webshoppen ?. Du er nød til at vise produkterne frem for at kunne sælge dem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Fra  Leboss.dk Skrevet kl. 16:15

Michael:
Sælger du logo´er i webshoppen ?. Du er nød til at vise produkterne frem for at kunne sælge dem.

Michael som skrevet i min tekst så skal der ses bort fra billederne da vi er i gang med model billeder.
og SEO da vi er ved at finde et firma til at varetage den opgave.

Så kan desværre ikke bruge din kommentar.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:23

Hvad siger den anden "Boss" til dit navn? Det er muligt de er ligeglade, men det er jo temmelig tæt på et andet kendt brand :)

Ellers synes jeg det er nydeligt nok - måske en anelse tidligt med feedback, da det kan være svært at se hvem målgruppen umiddelbart er. Logo og slider sender i hvert fald blandede signaler efter min mening.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Le Boss:
Michael som skrevet i min tekst så skal der ses bort fra billederne da vi er i gang med model billeder.
og SEO da vi er ved at finde et firma til at varetage den opgave.

Så kan desværre ikke bruge din kommentar.

Sær at du beder om en kommentar til siden når du så ikke vil have den alligevel ?. Men når vi nu er i gang. Hvad så med at få fjernet alt det snavs der er på forsiden. Var lige ved at tro jeg havde glemt at rense min skærm.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:01

Kære Kenneth,

Jeg kan godt lide hjemmesidens visuelle udtryk, men tekstdelen er ikke så god - der er en hel del komma- og retskrivningsfejl. Det virker uprofessionelt.

Hvis du har brug for en dygtig tekstforfatter til at trylle med teksten, står jeg til rådighed. Det behøver ikke være dyrt.

De bedste hilsener

Ida Holt Pedersen 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 13:03

Hej Kenneth, 

Lidt input: 

Jeg synes dit logo fylder alt for meget - Du sælger jo ikke noget ved at logoet fylder det hele. 

Du kører samme skabelon som en del andre shops, så du kan overveje at gøre som på besos.dk eller som vi har gjort på vores shop der sælger tørklæder = et mindre logo så produktmenu og produkter kommer højere op på siden

Ligeledes bør du synliggøre i toppen af siden hvad man kan forvente at finde på din shop, eks. som vi skriver: "Tørklæder og headwear online"

Når man står på dette produkt http://www.leboss.dk/products/abracadabra-1 og trykker på teksten: "Findes også i HVID" åbner den en ny side op. Sørg for at den åbner på samme side.

Synliggør fragtprisen overalt i shoppen. Det er dumt at gemme den væk. Du skriver at det er enten GLS eller PostDanmark der leverer.. jeg kan dog ikke vælge dette nogle steder.

Du skal informere omkring leveringstiden. Går der 1 hverdag eller 2 uger?

I step 2 af dit check-ud-flow har du et felt omkring rabatkoder - synes du skal kalde dette et gavekortfelt. Jeg personligt støvsuger nettet for rabatkoder (og finder dem tit) når jeg ser ordet "rabatkode". 

Det var lige hvad der faldt mig i øjnene. Godt nytår :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)