Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tæt på målet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

I April 2014 har jeg planlagt at vandre langs hærvejen, fra Viborg til Grænsen, en tur på godt 280 km. Det er en tur, der bliver tungere for mig end de fleste, da jeg lider af søvnapnø, og derfor skal medbringe tungt behandlingsudstyr iform af CPAP og batterier i rygsækken

Søvnapø er en lidelse der ubehandlet gør en meget træt og uden energi, der er samtidig mange fordomme omkring det og derfor har jeg besluttet at lave en Facebook side omkring mine udfordringer ved at skulle gennemføre sådanne en tur, trods mit handicap. Det bliver en helt igennem rå og uden filter deling med Danmark, for at få sat fokus på Søvnapnø

Jeg håber derfor at mine medaminoer vil være med til at støtte op omkring en stædig amino's vej mod sit mål! Besøg min side, og tryk gerne et LIKE, hvis du syntes at du vil bakke mig op.

https://www.facebook.com/Soevnapnoe

Super dag til alle

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik,

Det er da en god tur du skal ud på og super at du tager den udfordring op. Jeg kender ikke så meget til sygdomme og slet ikke denne du lider af men det er jo aldrig rart at være syg.

Jeg vil på ingen måde forsøge at sælge dig medikamenter eller urter men du bør søge lidt på nettet vedrørende et naturprodukt der hedder Moringa. Fra min personlige side har jeg en kammerat i Bangladesh vis far lider af diabetes og meget ukontrolleret blodsukker. Hans far har blot efter to måneder faktisk stabiliseret blodsukkeret så meget så familien var ret overrasket.

Jeg ved godt, at du ikke nævner noget om diabetes men brug lidt tid på nettet, her er blandt andet et godt link.

http://idealbite.com/do-not-try-moringa-oleifera-until-you-read-the-facts-about-it/

Jeg benytter desværre ikke selv Facebook så kan ikke komme ind og støtte dig. Hvad i øvrigt med at få sponsorer som måske kan "spøtte lidt i kassen" hvis du og andre med samme sygdom måske har en gruppe, en forening eller ligende.

vh
Rainer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)