Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har programmøren/designeren, har du idéen?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

Vi ser masser af folk som søger programmører til deres idéer, men her kommer lige et omvendt opslag.

Vi er iværksættere med stort I og vi elsker at have projekter i luften, derfor leder vi efter det næste projekt vi skal være med i.

Som du nok kan læse af overskriften kan vi bistå med programmering samt design af website(samt hosting osv.). Vi driver et webbureau ved siden af, kaldet Eye4web, og det har vi tænkt os at forsætte med. Altså udfører vi projektet i "fritiden".
Vi er hhv. 24 og 25 år og holder til i København.

Hvis du tror at vi vil være gode at have som partnere i dit projekt så skal du være velkommen til at kontakte os, enten via privat besked her på Amino, besvarelse på dette indlæg eller på email: info@eye4web.dk.

Vi forventer følgende fra dig:
* Beskrivelse af dig, hvad kan du, hvor meget tid kan du bruge på projektet, hvad skal du lave?
* Din idé, hvad går den ud på, er der konkurrenter, kan den skalere? (Vi gider ikke bruge tid på at underskrive NDA)
* Hvorfor skal vi lige vælge dit projekt? 

Hvis din besked overholder ovenstående kan du forvente et svar, hvis ikke, så ser vi det som spild af vores tid og vil altså heller ikke bruge tid på at svare dig tilbage.

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:24
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 6 person

Eye4Web:
Din idé, hvad går den ud på, er der konkurrenter, kan den skalere? (Vi gider ikke bruge tid på at underskrive NDA)

hvad gør i så med alle de ideer som i ikke mener er noget værd? - gemmer dem senere brug hvis i finder ud af der er penge i det alligevel ? :) 

Man må nok regne med at der er mange der holder sig tilbage når i IKKE GIDER bruge tid på at underskrive en NDA - det er trods alt det eneste bevis på at i ikke selv bare høster de gode ideer fra folk og siger nej tak. 

Eye4Web:
Hvis din besked overholder ovenstående kan du forvente et svar, hvis ikke, så ser vi det som spild af vores tid og vil altså heller ikke bruge tid på at svare dig tilbage.

I er modige (min mening) først så GIDER i ikke bruge tid på at underskrive NDA og nu skriver i kun tilbage til mennesker i finder interessante - hmm, er en iværksætterånd ikke at man hjælper dem på vej der har en ide, og giver dem en der er endnu bedre ??? 

Hvis jeg en dag ville burge jer som udvikler - ville jeg google jeres navn "eye4web" og finde dette indlæg hurtigt - så fra en iværksætter til en "anden" nu når i kalder jer iværksætter - pas på hvad I skriver på nettet - med sådanne kommentar, ville jeg gå langt uden om jer !!

Men det er bare mig - held og lykke med at finde folk - der er sikkert nogen derude der vil tage risikoen ved at skrive til jer med deres ide - og håbe på det bedste, hvis de er så heldige at få et svar tilbage ;)

Regner ikke selv med at få et svar tilbage :) 

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 00:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Goodbusiness

Tak for dit svar. Jeg tror du misforstår hvad jeg skriver. Jeg skriver at hvis folk sender en ordentlig besked med ordentlig indhold, så får de et svar tilbage. Men hvis vi får en besked hvori der står "Jeg har en super god ide som går ud på et auctionssite, i skal bare programmere hjemmesiden så er vi oppe at køre" <- Ja, så gider vi ikke at bruge tid på at svare.

Jeg har ikke skrevet noget i mit første indlæg som jeg ikke ønsker en kunde skal se. Vi er seriøse, som personer og som webbureau og det forventer vi også de personer/kunder vi samarbejder er.

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 18:08

Vi har indtil videre fået et par gode muligheder, men har endnu ikke valgt et projekt at forsætte med da hele pakken endnu ikke har vist sig selv, så du/i har stadig mulighed for at "pitche in"!

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 18:20

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 21:39

e-bil.dk:

Tillader mig at skrive og gøre opmærksom på min anden tråd her på Amino http://www.amino.dk/forums/t/216739.aspx 

Jeg er seriøs og tager gerne en videre dialog på mailen.

Tak for buddet. Vi ønsker dog at starte noget op fra bunden :)

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:13

Hej Eye4Web :-)

Først og fremmest dejligt initiativ og stor kadeau for jeres hjemmeside! (I fremstår rigtig kompetente.)

Må man have lov at spørge, hvorfor i simpelthen ikke gider at bruge tid på at underskrive en NDA?  

Mvh. Simon Størup 

Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:36

Jeg må også tilslutte mig dem, som er uforstående overfor Jeres holdning til NDA.

Ville I direkte nægte at underskrive en NDA, hvis det kom på tale?

Ellers super godt at I melder Jer på banen med dette initiativ. Mere af den slags ! :)

Tilmeldt 23. Jul 12
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Størup:

Hej Eye4Web :-)

Først og fremmest dejligt initiativ og stor kadeau for jeres hjemmeside! (I fremstår rigtig kompetente.)

Må man have lov at spørge, hvorfor i simpelthen ikke gider at bruge tid på at underskrive en NDA?  

Mvh. Simon Størup 

Det er ment på den måde at vi ikke ønsker at modtage 20 emails hvor der står: "underskriv denne NDA, så får i mere at vide". Det vil simpelthen tage for lang tid at skulle gennemgå.

Hvis i derimod kan vække vores opmærksomhed, så kan vi nok godt finde ud af at få underskrevet en NDA.

Vi har f.eks. lige fået en email der beskriver selve konceptet rimelig godt(dog ikke branche). Derudover fortæller han om sig selv og hvor han ser projektet gå hen, hvad han skal lave, hvad vi skal lave, osv. Dog beder han om en NDA til sidst før han løfter sløret for præcist hvad det har med at gøre. I dette tilfælde underskriver vi rent faktisk en NDA :)

Så væk vores opmærksomhed med så meget information som muligt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30

Se nu der, fra at tro jeres tråd havde en lille smule arrogance er jeg fuldt forståelig! Det var jo fantastisk. 

Håber i finder noget spændende!

Dbh. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)