Hej Aminoer Vi ser masser af folk som søger programmører til deres idéer, men her kommer lige et omvendt opslag. Vi er iværksættere med stort I og vi elsker at have projekter i luften, derfor leder vi efter det næste projekt vi skal være med i. Som du nok kan læse af overskriften kan vi bistå med programmering samt design af website(samt hosting osv.). Vi driver et webbureau ved siden af, kaldet Eye4web, og det har vi tænkt os at forsætte med. Altså udfører vi projektet i "fritiden". Hvis du tror at vi vil være gode at have som partnere i dit projekt så skal du være velkommen til at kontakte os, enten via privat besked her på Amino, besvarelse på dette indlæg eller på email: info@eye4web.dk. Vi forventer følgende fra dig: Hvis din besked overholder ovenstående kan du forvente et svar, hvis ikke, så ser vi det som spild af vores tid og vil altså heller ikke bruge tid på at svare dig tilbage. |
Eye4Web:Din idé, hvad går den ud på, er der konkurrenter, kan den skalere? (Vi gider ikke bruge tid på at underskrive NDA)
hvad gør i så med alle de ideer som i ikke mener er noget værd? - gemmer dem senere brug hvis i finder ud af der er penge i det alligevel ? :)
Man må nok regne med at der er mange der holder sig tilbage når i IKKE GIDER bruge tid på at underskrive en NDA - det er trods alt det eneste bevis på at i ikke selv bare høster de gode ideer fra folk og siger nej tak.
Eye4Web:Hvis din besked overholder ovenstående kan du forvente et svar, hvis ikke, så ser vi det som spild af vores tid og vil altså heller ikke bruge tid på at svare dig tilbage.
I er modige (min mening) først så GIDER i ikke bruge tid på at underskrive NDA og nu skriver i kun tilbage til mennesker i finder interessante - hmm, er en iværksætterånd ikke at man hjælper dem på vej der har en ide, og giver dem en der er endnu bedre ???
Hvis jeg en dag ville burge jer som udvikler - ville jeg google jeres navn "eye4web" og finde dette indlæg hurtigt - så fra en iværksætter til en "anden" nu når i kalder jer iværksætter - pas på hvad I skriver på nettet - med sådanne kommentar, ville jeg gå langt uden om jer !!
Men det er bare mig - held og lykke med at finde folk - der er sikkert nogen derude der vil tage risikoen ved at skrive til jer med deres ide - og håbe på det bedste, hvis de er så heldige at få et svar tilbage ;)
Regner ikke selv med at få et svar tilbage :)