Jeg leder efter en partner til min hjemmeside, da siden i fremtiden skal udvikle sig i en positiv retning og dette kan 1 mand ikke klare. Der er krav om indskud i hjemmesiden, dette beløb tager vi i den videre dialog med den rette person. Jeg søger også en investor, men foretrækker en partner så en investering bedst muligt udnyttes, men interesseret investorer er velkommen til at skrive til mig omkring mit projekt. Personen jeg søger skal helst kunne opfylde følgende: Som sagt er der kun krav om indskuddet og at du enten kan sælge eller lave hjemmesider, da omkostningerne til disse poster er dyrer, ellers kan jeg godt se bort fra de andre ting med den rette person. Siden det drejer sig om er e-bil.dk som er en 1½ år gammel hjemmeside med 400 brugere og fungere som et fællesskab for bilinteresseret, med et brugersystem ala. Facebook samt en markedsplads hvor man kan købe og sælge sin bil ( som bilbasen / DBA.dk ) Det er den som vores fokus skal rettes imod og udvikles på. Håber at dette må have din interesse og al henvendelse er naturligvis fuldt fortroligt. Ingen dialog omkring et evt. partnerskab i denne tråd, den tager vi på mail eller telefonen. Mvh |
Da jeg har fået en del henvendelser omkring en ny partners økonomi, må jeg hellere lige tilføje at vi ikke taler om mange 100.000 kr, vi er nede under 30.000 kr i indskud, men da jeg skrev at man skal være økonomisk rustet, var det for at undgå henvendelser fra perosner på eks. SU eller som har en lav indtægt hvor der ikke er luft til at udvikle på siden, selv om det måske kun er få 1000 kr årligt.