Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRRRRRRRR, det sku UMULIGT købe billigt og sælge dyrt - Start problemer!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
Husk, at prisen er det mindst interessante, at konkurrere på - kunderne kan altid lynhurtigt finde ud af, hvad en given vare koster i forskellige (web)butikker.

Er det ikke lidt selvmodsigende?
Alle kan se det, og alligevel er det mindst interessante at konkurrere på.. Wink 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 21:40

Til trådstarter....

Det er jo ret naturligt....at dem som køber mest ind får de mest attraktive indkøbspriser.....Hvis du vil ind på et markedet nytter det selvfølgelig ikke noget at du er dyr i den forstand. Der er flere elementer i det. Hvis du starter som selvstændig skal du gøre meget nøje op med dig selv hvad du forventer at tjene. Du bør i starten lave en absolut minimumsløn til dig selv, hvis du overhovedet skal have løn ?

Det kan være nogen af vilkårene, herunder er der måske minus ferie de næste 2 år og listen fortsætter. Hvis du kan lave sådan kalkulationer og hvis du tør er der måske plads til at være attraktiv på prisen og så får du en lille markedsandel som støt vokser hvis du yder den rette service til den rette pris. 

Jeg har hørt rigtig mange sige - jeg laver lige en webshop og jeg har set ligeså mange lukke ned efter et år fordi de troede det som at sælge smørrebrød på strøget. Og hvis du ikke er stærkt nok på pris må du have den fedeste hjemmeside, den fedeste blog eller de fedeste designs og sørge for du står først på google. Alt dette koster penge og tid......Som svar på dit spørgsmål , vi er rigtig mange der har prøvet at det er hårdt med en minimumsindtjening - så flytter vi fokus dertil hvor vi kan gøre en forskel......Hjemmesiden, vores service, tilgængelighed, udvidet åbningstid, bredt sortiment, lynhurtig og gratis levering, svar på telefon og mail indenfor få timer, google, adwords, affiliatepartners, konkurrencer , facebook og listen fortsætter bare derudaf......

Du skal derfor gøre op med dig selv om du vil bruge en masse resourcer på alle disse elementer, så vil du også erfarer at prisen på dit produkt bliver mere sekundært - fordi du giver dine kunder noget værdi når de handler hos dig som de ikke nødvendigvis finder andre steder...

Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:39
Lidt opdartering herfra.

Jeg fundet levandør på gardiner, og han er den billigste. Jeg har fået oplyst hvis jeg bestiller 100 par, koster 1 par5 usd og feagt ca
400usd... Så et par , når jeg har det i hånden koster ca 67kr + moms

Jeg har via facebook fundet uf af folk vil kun betale ca 200kr
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)