Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ris/ros - hvad kan gøres bedre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 11
Fra  QINO. Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Har kigget på amino i et god bid tid, men synes at det var tid for at oprette en bruger, så man kan få lidt feedback og hjælp. :)

Jeg har over en længere periode fået bygget et projekt sammen http://qino.dk for fotografer. Vil være guld værd, hvis I kan give feedback, og give nogle idéer til hvordan jeg kan drive folk til at tilmelde sig. Har efterhånden prøvet en del synes jeg. :)

Mange tak. :)

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 21:34

Hej Michael

Ved ikke rigtig om jeg selv vil bruge siden - men var lige inde og kigge - og faldt over 2 ting.
Hvis man også vil kunne bruge det til at promoverer sine egne billeder lidt - så mangler der en fotografoversigt - så man kan se hvem der har billeder på sitet - og evt. linke til sin egen oversigt over billeder - eller som besøgende vælge én fotograf ud og se alle vedkommendes billeder. Lige nu kan det vist kun lade sig gøre når man ser et tilfældigt billede og så klikker på fotografens navn nederst til højre.

Så faldt jeg over, at når man vælger et album hos en fotograf - klikker på ét billled i albummet - og så vil bladre - så er det ikke albummet man bladrer i.

Held og lykke med projektet...

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 02:18

Rigtigt spændende koncept. :) Udover konceptet, ville jeg savne lidt mere "smooth" over selve hjemmesiden.

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  QINO. Skrevet kl. 07:54

Tusind tak for kommentarerne.

Kan i komme med nogle idéer til hvad der skal til, førend at man vil benytte siden? :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  QINO. Skrevet kl. 11:34

Kunne det tænkes, at der er flere gode idéer? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)