Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg realiseret flyverdragt til kvinder?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!

Jeg har nu selv længe ønsket mig en flot, formsyet men også lidt praktisk flyverdragt, men kan ikke finde nogle der lever op til kravene til kvinder. Jeg kender en masse andre unge kvinder, der også synes, at det kunne være lækkert at have en flot flyverdragt, som man hverken ligner et barn eller en bamse i, i disse kolde vintertider.
Jeg har derfor nu i meget lang tid, ja endda flere sæsoner leget med tanken om selv at designe en 'flyverdragt' til kvinder. Jeg har mere eller mindre hele idéen til designet og er også begyndt at tænke i materialer og forskellige varianter af samme model. Jo mere jeg går og tænker i disse baner, jo mere blomstrer drømmen om at få dette sat i værk.
Jeg ved dog slet ikke hvordan jeg skal nå fra idéplan til at finde ud af, om der mon er mulighed for at få det stablet på benene, så vil derfor nu søge hjælp blandt jer!

Er der mon nogle derude, som har forstand på at sætte sådanne projekter i gang? Nogle der kender nogle, der kan hjælpe? Eller nogle, som har nogle gode råd eller bare kommentarer ift. det?

Er meget spændt på at høre fra jer! - Simone
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)