Hvis det er småanskaffelser så er det bare at bogføre det på din konto og modkontoen. Du skal ikke udfylde nogen anden blanket. Da disse ting jo er afskrevet.
Jeg kan virkelig ikke finde ud af det her med bogføring og regnskab.
Hvordan skal jeg afskrive ting jeg køber til min virksomhed? Hvilke blanketter hos SKAT osv?
Jeg tror MÅSKE ikke bare det er småanskaffelser der er tale om i afskrivningssammenhæng her, jeg tror MariamD er uklar med hvordan udgifter overhovedet skal behandlet og dermed totalt usikker på regnskab
Skaf dig en bogholder - søg på www.agera.dk og bed om 3 gratis tilbud. Det er ikke så dyrt, på få timer i kvartalet kommer i langt, og alle bilag og regnskabet kan deles online - Er du helt på bar bund, så tag den hjælp, ellers kan du få rod
ER det virkelige småanskaffelser og ren afskrivningslov (under 12.300 kr per samlet aktivt indkøbt (og har intet med varer eller pris for webshop) så afskrives de strakt og du fører en liste (eller kan hente den i bogføringen) så du kan redegøre for dem og hvor de er ved kontrol eller lukning af virksomheden
Jeg tror bare Mariam måske mener - hvordan får jeg fradrag for mine udgifter
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER