Som iværksætter KAN man komme ud for mange bump på vejen - Nogle er plusser for en, andre er minusser! Min eget største crash og som jeg har lært aller mest af, var nok da vi skulle have re-designet og rettet fejl på vores site. Ud af os 3, som vi, er jeg den som har rodet mest med siden - Jeg er dog ikke super bruger, men jeg kunne det meste til husbehov. Men da vi ønsket mere af siden, måtte vi ud og finde en der kunne hjælpe os. Så vi oprettet en sag på Amino Freelancer og fik mange gode tilbud. Der var dog en som var yderst sulten - Hurtigt på mailen og telefonen. Han var også uhyggelig billig og det fangede især mig ;-) Det har dog resulteret i en større sag nu! Jeg har måtte have Michael, fra Joomlakonsulenten.dk inden over, for at hjælpe mig ud af den knibe, samt rette nogle af de fejl, som den tidligere programmør fik lavet - Udover dem som der allerede var... Det kom så til at koste os endnu flere penge, end først planlagt, når det hele snart er afsluttet ! Jeg bokser stadig med anden og MEGET tunge programmør..... Hvad har jeg lært af det: 1. Forhør dig først rundt på diverse netværk - Folk står tit i kø, for at hjælpe en, både med tips og tricks, og gode råd! 2. At når det er alt for billigt, tit heller ikke er det bedste ;-) 3. At man aldrig "bare" skal give en anden person, fuld adgang til ens site!!! En STOR tak og kæmpe ros skal der lyder til Michael (joomlakonsulenten.dk) - Han klarede mit problem nemt, hurtigt og super godt også endda uden for "normal åbningstid". Jeg er også glad for alt den hjælp og råd, jeg har kunne få, udover det problem jeg havde lige der. Alt dette har nu også givet mig nogle "gode bekendt", som jeg sparer meget med via de online medier. Det har nu givet mig blod på tanden, til at starte noget nyt, dog i et nyt system (Prestashop) og som jeg snart går online med :-) |
Bumb - Jeg er måske den eneste, som vil dele af mine erfaringen og "ups'er"