Først og fremmest glædelig jul til jer alle, håber i har haft en god jul.
Jeg vil egentlig først og fremmest forhøre mig lidt, om der var nogen herinde som kan hjælpe eller har viden vedrørende leverandører. Det drejer sig i første omgang om diverse træningsprodukter, proteinpulver, kreatin, før-træningsprodukter mm. Anyone?
Ligeledes søger jeg leverandør til hårpleje og produkter?
Kan du hjælpe, er du meget velkommen til at smide en besked herinde eller på mail.
Jeg er selv i branchen - men sælger ikke protein pulver længere.. Det er et ludermarked, så med mindre du kan købe stoooooort ind, har et sort frostfrit lager og en god ide til at adskilde dig fra andre - vil jeg anbefale dig, at finde noget andet at kaste din kærlighed over. Bemærk også, at fragten af proteinpulver er rimelig træls.. og markedet foreskriver nærmest, at kunderne skal have det gratis.. dernæst er der hele problematikken med at få godkendt pulveret i Danmark, hvis det er et importeret mærke (som der også er en der skriver) - desuden, er det altid en udfordring med datoprodukter :D
Nå, det var ikke for at være lyseslukker, men der er nemmere måder at tjene en 100las på.. - skriv til mig f.eks. hvis du kommer i træningsmiljøet..