Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg fortage af SEO på min side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg har lige bygget vores side op med Ejendomsservice i Randers, men vil hører hvad i tænker med seo når det er lokal virksomhed.

Jeg skal have fat i de lokale og ikke hele danmark, jeg har indsat all in one seo og skal igang med noget linkbuilding.

Ellers nogen gode ideer til noget godt lokalt SEO

God jul til jer alle

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:09

Hejsa,

Du skal generelt arbejde noget mere med seo på din side. Få skrevet noget mere (meget mere) god tekst, få arbejdet lidt med dine sidetitler etc. Et godt udgangspunkt for dette arbejde kan være at starte med Thomas Rosenstands bog SEO-Lex. Den finder du her: http://www.seo-lex.dk/. Og der er en gratis light udgave, som du fint kan starte med.

Herudover synes jeg du skal download'e Morten Elms gratis e-bog om lokal seo. Den kan du finde her: http://www.locomedia.dk/

Så vil jeg mene, at du er godt i gang.

Også god jul til dig.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:35

Ovennævnte er nogle super gode værktøjer til at få det gjort selv. Og ja mere tekst, der er søgeordsorienteret. - Det samme skal sidetitlerne også være.

Du kan også lade en mere erfaren om det. Jeg kan sagtens hjælpe dig, og du må meget gerne kontakte mig. Så sparer du tiden og det er til en meget overkommelig pris. 

Se link i bunden. 

Mvh Niklas 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Randers Totalservice Skrevet kl. 11:03

tak for info om de 2 e-bøger, det sætter jeg pris på :) Vil kigge nærmere på..

I forhold til mere tekst, synes jeg siderne kommer til at ligne L... med alt for meget tekst.

Har altid fået at vide det skal holdes kort og godt, da folk hopper væk fra en side med 4 stk a4 sider med info

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06

Google kan dog godt lide en del RELEVANT tekst. Det øger troværdigheden. Og når vi siger mere tekst, så er det bare lidt mere. Det er klart at ingen synes det er fedt at læse en lang roman. 

Mvh Niklas

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 207
Fra  BizzBuzz Skrevet kl. 04:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Lige et par konkrete tips:

Trust-signaler:

Vis at du er et rigtigt firma. Du skal tilmelde dit site til Google Places. Sørg også for at skrive dit fulde navn med foto i Kontakt os og evt et godt bllede af kontoret med cvr nummer. Og sørg for at få rettet stavefejl, kommaer etc i processen.

Mht linkbuilding så kan du skrive noget godt indhold ud fra de services i tilbyder. Opret evt en blog til dette. Det vil gøre det nemmere at få links, hvis der er noget interessant at linke til. Som et godt eksempel lavede Anders Saugstrup en infografik om håndværkerfradraget, som giver links fra de forskellige kommuner. Hvad skal der til for at Randers kommune linker til dig?
Der skal gode, kvalitative links til for at ligge på side 1 for dine core services, og det starter med noget godt indhold

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 21:07

Lange tekster er gode af flere årsager. For det første vækker de tillid: Du har meget at fortælle, altså ved du åbenbart noget om emnet. For det andet vil jeg da skyde på, at det stadig er lettere at få en tekst til at ranke godt med 400 ord, end hvis der er 100 ord.

Men det er vigtigt at skrive tekster til web rigtigt: Begynd  med need to know - "Jeg tilbyder a - b - c - alle med links til de relevante undersider - uddyb dette - fortsæt med nice to know!

Brug endelig underafsnit med gode overskrifter - brug billeder og flere calls to action i løbet af teksten - kontakt mig - ring - se alle mine tilbud osv. Det er vigtigt, at teksten altid ser overskuelig og appetitvækkende ud.

Du kan også gerne have nogle tillidsvækkende faktorer, et link til TrustPilot, en kundeudtalelse, hvad du nu har.

Jo mere interesserede folk er, jo mere af teksten læser de selvfølgelig. Derfor skal du efter min mening og erfaring ikke være bange for at skræmme folk væk med lang tekst, hvis du ellers skriver den rigtigt.

Afslut med at gentage dine vigtigste salgsargumenter og calls to action. Du kan også tilmelde dig mit nyhedsbrev, så får du min gratis e-bog Skriv til springfrøer - og scor kunder, og den handler kun om online tekster :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)