Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ændrer jeg min firma adresse i Wordpress?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hedehusene
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Telemarketingkompagniet Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har brug jeres hjælp. Hvordan kan jeg ændre mine adresse informationer på min hjemme side i Wordpress. Jeg har været inde alle steder i min adm. men jeg kan simpelthen ikke se hvor jeg kan rette adresse info som står nederst på min hjemmeside. Jeg kan sagtens ændre min tekst og lægge billeder ind og alt muligt andet, men jeg kan bare ikke finde ud af hvor jeg skal gå ind for at rette min adresse. Håber at en af jer kan hjælpe med at fortælle hvad jeg skal gå ind i.

 

På forhånd tak og god jul og godt nytår til jer allesammen

 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært uden et link så vi kan se siden.

Jeg går ud fra det er "footeren" du taler om. Hvis ikke du kan redigere dette i dit template, kan du gøre det under udseende > editor > footer.php

Fra Hedehusene
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Telemarketingkompagniet Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bennie

 

Tak, men jeg kan slet ikke se noget i Wordpress som hedder sådan som du skriver (jeg kan ikke finde det i hvert fald :-) Men nu er der en venlig sjæl som hedder Simon her i Amino, som er i gang med at se om han kan hjælpe. Hvis han (mod forventning) ikke kan hjælpe, vender jeg tilbage. Tusind tak for dit hurtige svar.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Telemarketingkompagniet Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen Simon Peter Langkilde Jakobsen

 

Så kan jeg holde jul i fred og ro - Glædelig jul...

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I lige måde Helle

Her er desuden en "grafisk vejledning til ændring footer teksten via editoren

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal lige huske at hvis du ændre noget direkte i php filerne, så kan det bliver overskrevet næste gang du opdatere dit theme!

Jeg kan se i kildeteksten til din hjemmeside, at du bruger TwentyTwelve, der ikke har en direkte måde at lave sin egen fodtekst. Det kunne udføres via et plugin, men så ville du ikke slippe af med den kodet "Powered by WordPress", hvilket du netop gør ved at ændre i footer.php filen.

Det du burde gøre for, at være sikker på at der ikke sker ændringer næste gang du opdaterer dit theme er, at oprette et Child Theme, hvilket er et theme baseret på et andet theme, hvor du kun angiver forskellighederne du vil have. Det vil sige at næste gang det rigtige theme bliver opdateret, så beholder du dine ændringer (fx en anden footer tekst). Du kan læse om hvordan man gør det her: http://codex.wordpress.org/Child_Themes 

En sidste mulighed er at finde et theme, der bruger dit ønskede layout og har en funktion for, at indsætte en footer tekst. Blandt de 2.177 gratis WordPress burde der være en der opfylder det krav.
Du kunne også finde et theme med et footer widget area og så indsætte din footer tekst der.

Jeg håber at jeg har været til mere hjælp end forvirring ellers er du velkommen til, at kontakte mig, så skal vi nok finde ud af den perfekte løsning for dig :)

Med venlig hilsen og Glædelig jul

Jacob Luttermann
Luttermann Design 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Luttermann:

Du skal lige huske at hvis du ændre noget direkte i php filerne, så kan det bliver overskrevet næste gang du opdatere dit theme!

Jeg kan se i kildeteksten til din hjemmeside, at du bruger TwentyTwelve, der ikke har en direkte måde at lave sin egen fodtekst. Det kunne udføres via et plugin, men så ville du ikke slippe af med den kodet "Powered by WordPress", hvilket du netop gør ved at ændre i footer.php filen.

Det du burde gøre for, at være sikker på at der ikke sker ændringer næste gang du opdaterer dit theme er, at oprette et Child Theme, hvilket er et theme baseret på et andet theme, hvor du kun angiver forskellighederne du vil have. Det vil sige at næste gang det rigtige theme bliver opdateret, så beholder du dine ændringer (fx en anden footer tekst). Du kan læse om hvordan man gør det her: http://codex.wordpress.org/Child_Themes 

En sidste mulighed er at finde et theme, der bruger dit ønskede layout og har en funktion for, at indsætte en footer tekst. Blandt de 2.177 gratis WordPress burde der være en der opfylder det krav.
Du kunne også finde et theme med et footer widget area og så indsætte din footer tekst der.

Jeg håber at jeg har været til mere hjælp end forvirring ellers er du velkommen til, at kontakte mig, så skal vi nok finde ud af den perfekte løsning for dig :)

Med venlig hilsen og Glædelig jul

Jacob Luttermann
Luttermann Design 

EXCELLANT !!!

So nice to see someone helping people customise their sites the RIGHT way, 

instead of hacking things and making it a hell for them later

Thumbs up mate!

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 70
Fra  Luttermann Design Skrevet kl. 03:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cheers Smile

It's either do it the right way or learn the hard way!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)