Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg lavede i sidste uge samme indlæg..

Jeg syntes der var for mange problemer med det gamle system så jeg har skiftet til wordpress

Så jeg søger derfor feedback på http://kvikdeal.dk/ . Det vil være super dejligt hvis I ville prøve at købe testproduktet, så I kunne give feedback på checkouten også! Jeg annullere selvfølgelig jeres ordre så det ikke koster jer noget!

Skyd mig ned! Hvis du er wordpress ekspert, så kom og gerne med nogle tips! :) Der kommer flere produkter på siden imorgen :)

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 01:41
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det ser rigtig godt ud.

En enkelt lille detalje, som rigtig mange glemmer - er at få sig et SSL certifikat - selvom det ikke er krævet fordi du benytter eWire og PayPal. Det koster ikke ret meget, og det hængelås ikon gør folk trygge - også selvom de ikke ved hvad det betyder.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 01:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Først og fremmest wow... Wow wow wow, hvor er der lang vej hjem.

1) Der er meget tom plads i headeren. Det ville jeg udnytte meget bedre og gøre den lavere.

2) Logoet - eller mangel på samme. Få lavet et lækkert logo.

3) Din preheader i højre top er engelsk og gør ikke kurven ret synlig, hvilket den helst skal være.

4) Samtlige billeder (især slidet) er forfærdelige. Tak for kaffe. Og endda med kommafejl i slidet.

5) Jeg savner c2a på produkterne på forsiden. Hvorfor behøver jeg klikke på dem for at kunne købe dem? Giv mig da muligheden for at købe dem med det samme.

6) Din facebook-app gør footeren enoooooooooooorm høj/lang og kluntet. Og så få din adresse + cvr nummer + mail + telefonnummer i footeren.

7) Alle tekster kunne godt trænge til en omgang korrektur.

8) I stedet for at sætte kontaktformularen ind under 'om-os', så lav en separat side med en kontaktformular "kontakt os". Og få ændret al tekst til dansk (gælder også i menuen).

9) På produktniveau har du et tilbudsskilt og en c2a-knap. Begge to er noget, der skal sælge og få de besøgende til at købe. Hvorfor så lave dem fesen grå og intetsigende? Få dem piftet op i en frisk farve, der får den besøgende til at klikke og købe.

Måske det i virkeligheden er lettere at starte fra scratch med et nyt template?

Held og lykke med det :-)

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Mads

Jeg syntes det ligner en god start på en webshop.

Hvilke tema har du brugt?

Hvis du vil have hjælp til et flot design og måske et logo, vil jeg gerne hjælpe dig senere i dag og eller på fredag. (det er der jeg har tid).

Jeg syntes bare det er et godt initiativ og jeg vil altid gerne hjælpe iværksættere :)

Det kommer ikke til at koste dig noget.

Venlig hilsen 

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 10:01

Tak for jeres respons! Jeg vil prøve at arbejde med de fejl i synes der er.

- Kristoffer hvordan får jeg et ssl certivikat?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Skrevet kl. 10:08

Du skal hos din host tilkøbe en dedikeret IP (hos Blackhost koster det 20 kr. / måned). Du kan så f.eks. købe det igennem dem. Vi sælger dog certifikater billigere hos Serverfruit (ud fra hvad jeg lige kan se på deres side). Du er velkommen til at kontakte os.

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 13:07

Jeg har fået rettet en del på mim side og synes selv at den er blevet rigtig god! Hvad syntes I? :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Skrevet kl. 13:13

Mads:

Jeg har fået rettet en del på mim side og synes selv at den er blevet rigtig god! Hvad syntes I? :)

Jeg synes personligt logoet er blevet lidt stort i forhold til resten af siden. Specielt fordi det betyder at banneret ryger langt ned på siden, og dine produkter først bliver vist under folden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)