Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video-ads - danske sider?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et spørsgmål vedrørende video-annoncering. Sagen er den, at jeg har en side med enormt mange tilbagevendende besøgende og også en del nye hele tiden, og jeg har ikke haft ret meget held med normale banner- og tekst-annoncer. Ikke nok til at det er sjovt i hvert fald.

Jeg har på det sidste derfor ledt efter muligheder for video-annoncering med pay per view. Jeg tænker mere specifikt på interstitial ads/helsides annoncer med videoer. Altså videoer, der kommer frem, når en besøgende klikker ind på min side eller bestemte undersider, og som altså 'fanger' brugerne i xx antal sekunder, før de kommer videre til destinationssiden.

Jeg har forgæves forsøgt at oprette mig på buzzanova.com og buzzamedia.dk, som ellers var de eneste danske tilbud, jeg kunne læse mig frem til her på amino.dk. Kender I til andre muligheder, hvis vi ser bort fra Adsense? (Google har sparket mig ud for længe siden uden forklaring.) Bør jeg bevæge mig udenlands? Jeg har kigget lidt her, men har endnu ikke haft held med at finde muligheder for video-ads, der kan køres i DK.

Som det nok kan fornemmes, er jeg bestemt ikke nogen haj på området, så sig endelig til, hvis der er noget, jeg har misforstået.

På forhånd mange tak.

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:32

Tillader mig at hive denne op.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:39

Prøv Goviralnetworks.com.