Hej www.selvforsyningscentralen.dk/wp vh Johan |
Jeg har aldrig hørt om denne shop før. Hvordan er den i forhold til WooCommerce?
Hej www.selvforsyningscentralen.dk/wp vh Johan |
Jeg har aldrig hørt om denne shop før. Hvordan er den i forhold til WooCommerce? |
WooCommerce bygger på kildekoden fra JigoShop, så det er meget ens. Codestyling Localization (http://wordpress.org/plugins/codestyling-localization/) er glimrende til oversættelse. Du skal formentlig igang med tema, plugins du bruger (såvel JigoShop plugin). Det fungerer til et tolv-tal, hvis tilføjelserne er lavet ordentligt. Finpudsning: det er en sjov størrelse. Uddyb, hvis du skal have mere konkret hjælp fra julekåde aminoer. |
Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.
Findpudsningen burde du kunne gøre selv, hvis du bruger lidt tid på at sætte dig ind i WP ( det er ikke svært ) Måske kan et gratis Wordpress kursus hjælpe dig på vej! |
NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!
Hej Johan. Hvis det er selv WordPress-temaet der også mangler oversættelse, kan det gøres i dit Stylesheet (style.css) som du finder i din theme-editor (oftest på DINURL/wp-admin/theme-editor.php). Jigoshop kender jeg ikke meget til... Sig til hvis du får brug for yderligere hjælp. |
Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!
Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.