Hej derude Jeg kigget lige på min konto i dag,og så at paypal havde trukket 99 kr. Så jeg gik ind på paypal og så at det var stenux.net der havde trukket dem. Jeg har ikke haft noget af gøre med dem i over et år, og deres hjemmeside er også lukket. Hvordan kan de så blive ved med at trække fra min konto. Jeg har prøvet at gå ind og cancel den, men den stopper bare fremtidige betalinger tror jeg. Nogle der ved om jeg kan få de penge tilbage, eller om man kan henvende sig nogle steder. Jeg ved godt det bare er 99 kr. Men stadig træls de går ind og trækker uden lige. Jeg prøvet at kontakt den person der stod for siden, men han siger han ikke ejer den og ikke kender noget til det. Sagde at det var nogle sing brødre der ejet den og gad mig et nummer men det duet ikke.? Nogle der har nogle gode idere? Mvh Matt |
Bare til din information så få du sikkert ingen hjælp fra PayPal. Det jeg kan opfordre dig til er at slette dit betalingskort hos PayPal. Herefter kan du gå ind og se hvem du har abonnement hos, og få dem slettet.