Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af 3 x webshops

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Beklager hvis denne er kommet i den forkerte kategori. Jeg går med tanker om at skulle sælge webshoppen www.funkyskins.dk. inden nytår, hvis det er muligt. Jeg ønsker at gøre det så godt som muligt og tilgodese begge parter (mig og køber), men hvordan gøres dette bedst. Det store spørgsmål er hvordan jeg finder den passende salgspris, da det alene ikke er webshoppen der sælges. Webshoppen køre i Magento og i selve backend er der en .dk version og en .com version som er fuld oversat. Yderligere i samme backend findes webshoppen www.smartur.dk. Det skal siges at det hele køre som dropshipping. Er der nogle der har et godt bud på hvordan disse  shops sælges samlet bedst. Hvordan finder man en pris når der også er et mindre vareparti af skins, rettigheder til skins i eget design (trykfiler), nyt koncept, der vil sparke r.. for den rette køber med friske kræfter og meget mere der kræver en forklaring over for køber. Salget har ikke være det store, men det kan forklares.

Skriv gerne her eller en pm. eller kontakt mig på 5614 3132 hvis du skulle have interesse i siderne

mvh. Henrik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)