Hej Jeg søger en app udvikler til min dating side og Dvs tilbud på at udvikle min app som ønsket.. appen skal kunne bruges som alle andre dating apps med online list og alt det der nu høre med.. udover dette har jeg en ny ting som den første datingside i dk som os skal udviklses og laves ved ikke om den kan udvikles som tro kopi af min side??.. I appen som den nye ting er der en datekalender hvor mine bruger kan oprette sig og søge efter en date og andre bruger kan andsøge denne person der har oprettet sig.. inden man opretter sig i datekalender skal man indtaste dato/by/hvor daten skal forgår fx biograf..derefter skal den person der opretter sig skrive max 40 ord om dem selv og klik på opret.. Dem der andsøger skal trykke på andsøg og skrive max 40 ord om dem selv og.. derefter vælger den bruger der har oprettet sig frit melem andsøger :-) Ville meget gerne høre fra jer der kan udvikle det og en snak om et tilbud.. du/i skal have uddanelse inde for udvikle apps har brænd min hænder for mange gange med folk der tror de kan det hele fordi det har gjort det i nogle år :-) |
Søger app udvikler
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)