Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crowdfunding: In among the crowd og BOOOMERANG.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

CROWDFUNDING

Jeg har siden d. 2 december haft et crowdfunding projekt kørende på: BOOOMERANG, Og det er der ikke 

rigtigt mere intressant ved end det jeg har lært om "metoden" og de erfaringer jeg har gjort mig, samt de

værdier jeg har fundet ved at bruge en for mig, ny funding metode.

Hvad der forbavsede mig var hvor hurtigt pengene blev samlet sammen, det tog 2 uger at nå mit mål på 11.000

Min egen vurdering er at mine incitamenter var rimelig og realistiske. Så derfor vil jeg gerne anbefale at man

tænker på effekten af Crowdfunding og søgning af puljer generalt, når man får de gode ideer. Da der bestemt

er mange veje man kan gå,  du får øjnene op for hvor opbakningen ligger og hvorfor folks personlige relation til

det du funder til, spiller en stor rolle.

Og nu står jeg så med et sikret projekt, og resten af donationerne er såmænd bare flødeskum på lagkagen,

Der er pludselig anledning til at udvikle videre på den ide, samt at der er dukket en masse andre muligheder 

og veje op, som jeg kan forsætte ud af.

Fundersne har været alt fra venner der har lagt 60-100 kr for at få en bog, til folk der har kontaktet mig med

henblik på at få malet en væg i deres butik eller kontor. Jeg er ganske overbevist om at det ikke er sidste gang

jeg bruger Crowdfunding, og håber selvfølgelig også nogen herinde vil støtte mit projekt og crowdfunding kul-

turen/miljøet i Danmark - Da det på mange måder virkelig har åbnet min verden og tiltro til at når flere står

sammen om en god ide, så kan det godt lykkes med lidt fællesskab og ved at løfte i flok.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)