Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

løn af enkeltmandsvirksomhed - hvad med personlige fradrag mm.?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Traditionel Service Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

efter at ha oprettet en enkeltmandsvirksomhed og fået godt med arbejde allerede nu indenfor hovedsageligt vinduespolering her fra start,men hvordan er det lige med lønnen man trækker ud af firmaet?

det skal huskes at nævnes at jeg endnu ikke har sendt den første faktura afsted og derfor ikke kan læse mig selv frem til svaretB-skat,moms og div. udgifter er i baghovedet men hvad med ens personlige fradrag - feks personfradrag,rentefradrag på lån ved fast ejendom

er det noget der følger en også ved personlig ejet virksomhed? eller går det tabt i og med man er selvstændig.

/Claus

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle dine fradrag er helt uændrede - uanset du er lønmodtager eller selvstændig - de bruges forskelligt men de er fuldt intakte og har helt samme effekt sammenlagt ud fra lønmodtager og selvstændig indtægt, eller som kun en af tingene

du kan løse her hvordan det forholder sig med skat som selvstændig, så du er med på at du ikke tager løn men har overskud og det er dit overskud som udløser skat og som du bør forskudsregistrere det du venter for 2014 http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvad-betaler-man-skat-af-i-personlig.html 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)