Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emner importører-eksportører

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge et emne udtræk for importører og eksportører til nogle bestemte lande.

Men vores KOB kan ikke lave sådan en liste, er der andre der har en idé om hvor man kan trække de emner..??

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 10:53

Er der slet ikke nogen der ved hvor man kan hente sådan nogen emner.??

Mvh
Christian

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:19

Måske man kan kontakte Danmarks Statitik - alle danske virksomheders import og export registreres jo via CVR-nummeret, måske deres database kan oplyse om danske virksomheders import/export og hvilke lande der handles med?

Fra både Kompass og KOB kan man trække lister ud, specificeret på import/eksport, men disse er jo som oftest baseret på virksomhedens egen indberetning om import/export og min erfaring er, at et sjældent passer. Mange virksomheder oplyser jo her tal og lande som slet ikke passer med virkelighede - enten fordi de ikke ved bedre eller også fordi de på den måde tror de kommer til at se bedre/større ud.....

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 10:27

Jeg har prøvet at trække emnerne ud fra KOB, men de er langt fra fyldestgørende, så den er kasseret igen.

Men jeg vil da prøve at kontakte Danmarks Statistik og høre om de kan hjælpe mig på den front.
Tak for dit svar uanset hvad.

Andre må selvfølgelig gerne byde ind, hvis de har en løsning på mit problem.

Mvh
Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)