Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrationsøkonom Søger Praktikplads fra d. 13 Januar 2014 og 3 mdr. frem

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Sammen 

Jeg henvender mig til jer, da jeg i forbindelse med min uddannelse som administrationsøkonom, Campus Køge ønsker at komme i praktik inden for HR, Sagsbehandling og økonomi  for at afprøve de teoretiske værktøjer, som jeg har tilegnet
mig under mine studier indtil nu. Start af praktik i midt januar 2014 og 10
uger frem. 

Indledningsvis lidt praktisk information om mig selv. Jeg er 25 år, bor til daglig i Valby med min datter. Jeg har de sidste 10 år arbejdet i forskellige brancher. Derudover har jeg en kontoruddannelse, som jeg afsluttede på Køge Handelsskole i August 2010.

Indenfor midt studie står Personalejura, administration og Økonomi øverst på listen over yndlingsfag. Personalejura er et
valgfag, hvilket har givet mig viden indenfor det jeg finder mest interessant
og det jeg er bedst til. Desuden har jeg beskæftige mig med nationalregnskab, betalingsbalance, årsregnskab og regnskabsanalyse.  Jeg har endvidere lært om samfundsøkonomiske sammenhæng, forskellige metoder til beregning af  investeringers lønsomhed og finansieringsformer. I administrationen har jeg arbejde med administrativ sagsforløb, projektarbejdet og kommunikation i såvel skriftligt som mundtligt.

Jeg er vant til at arbejde, i et stort organisation, da jeg var kontorelev i Energistyrelsen, men i små afdelinger og har af den grund mødt mange mennesker, med forskellige baggrunde og kulturer. Det har gjort, at jeg er blevet bedre til at kommunikerer, samt arbejde i teams og have et godt overblik over forskellige situationer og opgaver. Jeg trives godt i både et travlt og mindre travlt miljø.

Som person er jeg meget udadvendt, ansvarsbevidst og fleksibel. Og jeg sætter meget pris på, at samarbejde og dele min hverdag med mine kollegaer, men er også meget selvstændig.
Jeg tager altid initiativ og giver gerne en hjælpende hånd og er dermed serviceorienteret.
Jeg har altid styr på mine ting, med god ordenssans, er positiv, imødekommende og spreder godt humør omkring mig, er kommunikerende og opmærksom.  Udover at studere arbejder jeg også som kreditorbogholder ca. 15 timer, ellers bruger jeg min tid med min datter, familien og veninder samt træner 2-3 gang om ugen.

Det skal siges, at praktikken er en del af min hovedopgave, og det skal derfor være muligt at få tid til at arbejde på denne et par timer om ugen.

Jeg håber meget på at høre fra jer!

Hanan Yousef 

Email: Hanunii-88@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)