Hej Aminoer Jeg står med en lille opgave, som nogen måske har noget erfaring med, som de vil dele. Julen nærmer sig og jeg arbejder som en gal på at få min webshop klar til sin første jul. Jeg sælger kaffe, te, chokolade m.m. og det er jo oplagt til firmagaver. Derfor vil jeg bygge en flok standart løsninger, hvor et firma, stort som lille, kan købe firmagaver online. Ingen problem, bortset fra at Bossen (min kone!) ikke mener gavekurve kan sendes med POST DK, da flasker (vi har også vin, marmelade osv.) af gode grunde ikke kan holde, når de ligger flot i en kurv. -Og hun har jo ret, hvilket jeg hader! Nogen der har en god ide til hvordan jeg kan sende gavekurve rundt i hele Danmark, uden kurvene bliver ødelagt og uden prisen overstiger prisen på kurven?
På forhånd tak Thomas
|
Med mindre I regner med at sælge så mange, at det kan svare sig at tage en tur rundt i landet med dem, ville jeg lave firmajulegaver i to kategorier:
-
Dem, der kan sendes (i fine trææsker eller hvad I finder ud af - marmelade kan godt holde, hvis det ligger nydeligt pakket, men vinflasker er for risikabelt), og som kan bestilles af alle og sendes senest den en-eller-anden-dato.
-
Specialleveringen, som indeholder flasker og er pakket i cellofan eller hvad det nu er, der skal til. Leveres gratis eller for et lavt gebyr i Storkøbenhavn, hvis man bestiller inden den ____________ ellers koster det "meget-dyrt". Og så tager I en tur rundt med alle pakkerne på en eller to datoer og udviser dermed ekstraordinær god service på et marked, hvor der er mange om buddet.