Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg via kuponkataloger ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello freinds :-)

Er der nogen som har kendskab til hvor meget værdi der er i at benytte sig af kuponkataloger idag, efter e-handel jo boomer mere og mere. Kuponkatalogerne kommer jo stadig ud til hele landet (minus nej-tak-til-reklamer) og der må da være noget salg den vej stadig væk...

Er der nogen som har erfaring i brug af dette medie og solgt godt eller haft negative oplevelser ?

Hilsen, Claus Ovesen
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:00

Min erfaring : Det er spild af penge hvis du ikke har noget at du giver væk gratis.

Folk får alt for mange reklamer med posten i dag og folk er ikke fokuseret på kuponhæfter mere som de var i gamle dage.

Jeg har brugt dem rigtigt meget og de seneste gange er det med tab desværre

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:03

havde tænkte præcis det samme den anden dag da kataloget kom ind ad døren...

det må være den lidt ældre befolkningsgruppe, som stadig ikke kender ret meget til det der internet, som benytter sig af det...

der må jo være et marked for det endnu, da de stadig kommer rundt... for jeg synes da det er nogenlunde de samme annoncer stadigvæk..

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:24

Jeg har gennerelt en negativ opfattelse af virksomhederne i kuponkatalogerne, om det reelt har noget på sig ved jeg ikke, men jeg forbinder det altid med "få ditten og datten gratis, og bind mig på hænder og fødder så du kan sende mig regninger de næste 10 år for ting jeg ikke gider have annoncer".

I mit hoved er kuponkatalogerne på niveau med TV-shop, og det er ikke et sted jeg ligger mine penge :) 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:31

Det kommer selvfølgelig meget an på branchen, men regn med ca. 50.000 kr. for en annonce i dem.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)