Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår er vi klar?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi er nu ved at være kommet ind i den fase, hvor vi selv synes at vi kan blive ved og ved og ved med at rette i vores "lean" startup projekt. Vi har valgt en løsning med Indiske udviklere, som har givet os et ufatteligt billigt tilbud på udviklingen, men til gengæld kan de overhovedet ikke tænke selv, hvilket betyder at alt vi skal have lavet skal beskrives meget detaljeret, så det ikke kan misforstås (af en Inder). 

Vi er som sagt ved at være der, hvor stor set alt virker, der er nogle grafiske fejl men ellers er det meste ok vi mangler sådan set kun at få det sidste oversat til Dansk. Hvornår er nok rettelse nok? Inderne bliver ved til vi er tilfredse (en del af tilbudet), så spørgsmålet handler ikke om penge men vores tid. 

I kan tjekke hjemmesiden her og give jeres feedback. Hvilke fejl ville i synes var kritisk at rette og hvilke kan man leve med i opstartsfasen?

http://vemployee.net/flairshare 

Mvh

Tommy og Theis

Fra Herning
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 36
Fra  Jesper Mikkelsen Fotografering Skrevet kl. 20:25

Det kommer jo meget an på hvornår man selv føler at man kan stå inde for det...

desværre er siden ikke mobil/tablet venlig, så jeg vil ikke kommentere så konkret på indholdet, da jeg sidder ved ipad...

den behøver ikke nødvendigvis være 100% færdig, men den skal fungere og man skal have lyst til at komme tilbage i så fald...

jeg ville sørge for den var tilgængelig fra mobil og tablet inden officiel launch...

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg beklager at måtte sige det. Men det ser ud til, at I har et stykke vej endnu.

Startede med at få en pop up med overskriften How Its Works... I selve brødteksten (den danske) er der en hel del stavefejl. Hvorfor der står så meget på engelsk er jeg ikke klar over?

Og så må jeg indrømme, at jeg ikke kunne gennemskue, hvad hjemmesiden kan tilbyde mig? Timer i glasblæsning? Job som underviser i glas blæsning? Salg af glasprodukter?

Bare lige mit indspark. Held og lykke med projektet.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 20:40

Theis Jensen:
Hvornår er nok rettelse nok?

Jeg vil sige at nok ikke er nok endnu Smile

Nogle af de andre indlæg har peget på noget af det, og det er helt galt at den info-overlay dækker for indholdet hver gang man går til forsiden fra en underside.
Jeg har heller ikke rigtig forstået hvad det går ud på, måske ville det være en god ide, om I fik lavet en lille animationsvideo som forklarer konceptet?

Keep it up, og held og lykke med det Smile 

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 01:50

Hej

I har et stykke igen. I kan ikke leve med nogle af de fejl I har. Har i slet ikke testet selv? Hvis I har haft mange runder med inderne, så synes jeg I har gjort et aldeles frygtelig dårlig forarbejde. At klage over at inderne "ikke kan tænke selv" dækker blot over at I ikke har tænkt selv. At noget som skal udvikles er beskrevet "meget detaljeret" er ikke helt uvanlig.

Nu, jeg skriver hvad jeg oplever. (Tilføjet: Havde jeg vidst hvor dårlig det var, så havde jeg ikke brugt tid på dette)

Umiddelbart bliver jeg helt hægtet af.

Kommer ind på noget som ser lidt spænende ud, men umiddelbart dækkes dette af en (velment) forklaring. Den ville jeg gerne få kalde frem selv, hvis jeg syntes den var påkrævet. Ikke nok med det, før jeg får chancen til at læse brugsanvisningen, "går skærmen i sort" og i stedet får jeg tilbud om at deltage i en brugerundersøgelse. Jeg vil da for …. ikke deltage i en brugerundersøgelse - jeg har jo ikke engang nået at læse et eneste ord på jeres side. Det står også her at man skal acceptere Privatlivspolitik. Er det jeres Privatlivspolitik eller Userreports? (Når (hvis) jeg klikker på den ser jeg at det er UserReports) 

Så;

1. Gør den velmente hjælp frivillig.

2. Sørg for at man ikke mødes af en brugerundersøgelse. Userreport kan vel bruge noget af sin karantene hokus pokus til at lade det gå lidt tid før det popper op en undersøgelse. Eller, så lav et link (med en belønning) for at bede folk selv vælge om de vil deltage. Eller lave en løsning som popper op en undersøgelse første gang folk forlader siten.

Tilbage på hjælpesiden:

1. I skulle have alt oversat inden I viser det frem.

2. I bør læse korrektur på det som er oversat.

3. I har byttet rundt på overskrivter og tækster.

Ikke bestået.

Så er jeg kommet tilbage til forsiden, og det ser interessant ud.

Ok at banner skifter.

Jeg vælger at trykke på en af de grå bokse, og hvad sker? EN NY BRUGERUNDERSØGELSE!!!! Enda jeg har svaret på alt.

Vel, så kommer jeg til en mere traditionel side, med menuer på venstre side. Fortsat masse blandet engelsk/dansk. Få styr på det.

På "Gavekort" forsvinder menuerne.

Få styr på Presse

Få styr på Teamet.

Nu giver jeg op, i frustation over hvor dårlig I har testet. På grænsen til uforskammet at bede folk her at bruge tid på dette. Det er også flere ting på forsiden som burde forbedres.

Får indtryk at I skal sende tekster til inderne når I har oversat dem? Eller er det et CMS bag? Hvis så, hvorfor ikke få fikset oversættelserne? Hvis der ikke er CMS bag, skal I så snakke med inderne hver gang I skal ændre på tekst?

Kom tilbage når I har gjort lektien lidt bedre.

Næste gang, brug polske udviklere. De jeg har arbejdet med finder alle dine mangler i specifikationerne. Jeg har også brugt vietnamesiske udviklere, og det gik godt - men så var specifikationerne gode.

mvh Øyvind 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 12:59

Hej Øyvin (og i andre),

Tak for jeres feedback.

Jeg ved ikke om jeg har angivet det for utydeligt (hviket jeg nok har), men hjemmesiden er ikke færdigoversat endnu (overhovet!!). Inderne kan af gode grunde ikke dansk, hvorfor den er lavet af dem på (gebrokken) Engelsk . De er så ved at oversætte den nu ud fra en komplet oversættelse vi har lavet til dem i excel. Jeg håber at det giver mening. Så mit spørgsmål var mere på den tekniske del af sitet. 

Øyvind du siger (meget direkte) til os at vi ikke har gjort et godt stykke arbejde og at det er vores egen skyld. Der er jeg ikke helt enig med dig. Jeg har arbejdet meget med andre Indere og også med mange danske udviklere, og disse mennesker kan altså godt tænke selv, og kommer ofte med andre forslag til hvordan man kan gøre noget. Det er trods alt dem der er eksperterne. 

Vi har testet vores site, hver eneste uge siden april sidste år - så jo, vi er godt klar over hvad der virker og ikke gør, men vi vil gerne vide hvad der bør virke og hvad vi kan undvære virker - hvilket 

Du skriver til os at der er flere ting på forsiden, som vi burde forbedre. I stedet for bare at snotte os i ansigtet, så fortæl os hvilke dele det er du synes skal forbedres. Det er trods alt det vi spørger til. Det eneste jeg læser du direkte siger, at du synes skal laves er teksten og vores userreport plug-in. Det bruger du så også utrolig meget tekst på at forklare os. 

Ud fra jeres feedback vil jeg vende tilbage når vi har fået oversat sitet. Så kan vi prøve igen og se om det giver mere mening. Vi ville bare gerne have styr på det tekniske før vi gik igang med teksten.  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Mar 11
Fra  Flairshare.dk Skrevet kl. 13:01

Hej Jesper,

Tak for dit svar. Vi laver en video over sitet når det er færdigudviklet. Da vi laver en lean opstart har vi ikke råd til at få lavet en professionel animationsvideo endnu desværre. Hvad er det for noget der bliver ved med at dække, som du referere til? 

Fra Tranum
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:23

Nuvel.

Jeg er ked af at jeg brugte så meget tekst på at forsøge at hjælpe jer. Og at du synes jeg snotter jer i ansigtet.

Jeg skal nok lade være i fremtiden.

Lykke til

mvh Øyvind Strøm

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)