Halløj Kan man på nogen måde som bilforhandler, undgå at yde garanti/reklamationsret til private? Jeg ved godt det er et lidt dumt spørgsmål, da jeg sikkert selv kender svaret på, som vil være, at bilforhandleren ikke kan undgå det medmindre han sælger direkte til CVR Spørgsmålet bygger på, at jeg i fremtiden kunne være interesseret i at sælge billige biler til folket som forhandler. Dog kan en billig bil (vi kalder det 4-25.000kr biler) jo meget hurtig blive en dårlig forretning hvis fortjenesten er 2-3.000kr og der så kommer en reklamation på bremser, motor etc. Der ligger jo bl.a. A1 biler ved Middelfart som sælger sådanne biler, og undrer mig meget over hvordan de slipper for at yde garanti? For deres biler er sidste stop inden ophuggeren, og sælger man en bil til 4000kr som skal have ny gearkasse giver det da meget hurtigt underskud? Det er absolut ikke for at snyde nogen jeg spørger, det er mere for at kunne sælge billige biler til folket, på samme "købt som beset" betingelser som privat-privat. Kan dette lade sig gøre? |
Starte bilforhandler uden garanti/reklamationsret?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)