Jeg læser til grafiker. For at være ærlig, mest for at kunne skrive det på CV'et, så et arbejde i fremtiden, vil være nemmere at få fingrene i. Sørgeligt, men sådan er virkeligheden en gang imellem. Jeg har dog mange års erfaring med design, programmering og visuel kommunikation, så jeg er allerede langt foran de fleste på skolen, og føler lidt, at jeg har trådt et skridt tilbage. Derudover har jeg altid haft iværksætter-lysten i mig, og en masse idéer i hovedet. I øjeblikket har jeg gang i et projekt som jeg virkelig tror på, men jeg ville virkelig ønske, at jeg havde langt mere tid til det. Har ikke lyst til at arbejde på andet end dét. Det er stort set også det eneste jeg har i hovedet, når jeg er på studiet. Ved siden af studiet har jeg et super godt arbejde, som endda også er relevant. Bestemt ikke noget jeg ønsker at smide på gulvet, og derfor vil jeg klart beholde det. Det er deltid, og vil fungere fint ved siden af mit projekt. Penge skal der jo i kassen, som man siger. Jeg går og overvejer om det her studie blot holder mig tilbage, og forsinker launch af mit projekt. Nogle der har et input eller to? Måske nogle personlige erfaringer? Mikael. |
Nå, jeg er måske helt alene med denne følelse :)