Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få så mange Facebook likes du vil have

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel:

Generelt er FB vel efterhånden "reklamereklame", se mig jeg spiller på FB og deler ALLE mine oplysninger med en ukendt applikation. Men fordi jeg nyder spillet, så gør det ikke noget at FB og APP forstyrrer mine venner eller forsøger at få dem med på vognen.

FB er efterhånden ret ligegyldigt når det gælder webshops.

Kan forestille mig, at du er blevet forstyrret af notifikationer fra venner? 

Desuden har FB kæmpe potentiale for webshops, at man så ikke kan finde ud af at udnytte det, er noget helt andet. Du må bare acceptere, at der kommer andre salgskanaler, som jo egentlig er perfekt - hvem gider fortsat at være afhængig af Google

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 08:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I mine øjne komplet utroværdigt, men det trigger da folk og jeg er sikker på det øger konverteringen hvis der er en masse likes.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:46

Jeg ville aldrig købe likes på Facebook, og jeg gætter på, at det også kan blive et problem, når man arbejder med SEO ... Har en tiltagende creepy fornemmelse, at Google snart ved alt.  ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:50

Jeg betragter det som advarsel om at komme videre, hvis en facebook side har unaturligt mange likes i forhold til sin størrelse. Jeg under mig ikke hvis Zalando har det men ikke særligt kendte shops med tusindvis af likes tager jeg som udtryk for købte likes og jeg vil ikke være snydt allerede inden jeg handler,

Man skal ikke ha læste meget på amino for at forstå hvor mange fake-likes der findes, så for mig, og jeg ved for de fleste af mine venner, er de helt overordnet negativt (men jeg tvivler ikke på at mange andre lader sig fange ind)

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 09:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for tippet. Det kan uden tvivl bruges i nogle sammenhæng, alt efter ens målgruppe. Jeg ved fra en masse samtaler jeg har haft med mit netværk i USA, at mange derovre benytter sig af det, da de er bange for at fremstå utroværdige, hvis de kun har få likes, når en større mulig kunde kigger forbi deres facebook side. Det er ikke min erfaring, at det gør sig gældende herhjemme..

Jeg har selv i et øjebliks kådhed(staves stupiditet) benyttet mig af en sådan tjeneste på facebook og det kan ikke anbefales. For det første.... Fint nu er der en masse likes, men du ved selv, at de ikke er rigtige. Så hvordan ved du præcis, hvor mange der rent faktisk KAN lide din side? Hvad giver det dig eller din forretning? Tilfældige Likes køber absolut intet og fortæller heller ikke deres venner om dig. Likes giver ikke aktivitet på din side. Det gør mennesker derimod.

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 10:09

Louise Lamberth - Tekstfokus:
Jeg undrer mig altid over, at folk brokker sig over Facebook. At de gider. ;) Facebook er - foruden reklamer - alt, hvad vi selv og vores venner eller followers gør det til. Et rart sted, hvis man følger medier eller bare har lyst til at hilse på en ven.  

Fuldstændig enig! Det er virkelig noget pjat. Jeg har fuld forståelse for, at folk ikke mener de kan eller vil bruge FB til noget, men at de igen og igen skal udbrede sig om det, det minder mig lidt om kræsne børn, som altid skal fortælle hele bordet om hvad de IKKE kan lide. Jamen så luk dog munden :)

Jeg kan læse nyheder, og følge med hos personer som skriver relevante faglige ting. Jeg kan næsten dagligt følge med og skrive med min veninde som er på Island i et år, og jeg kan holde mig ajour med venner som jeg ellers ikke ser så tit, på grund af afstanden. Jeg kan kommunikere med disse venner, på samme tid som vores fælles venner, og derved skabe lidt gruppehygge, ja, FB er nemlig lige hvad man gør det til.

Og jeg bruger i gennemsnit 15 fokuserede minutter på FB om dagen, så det er altså ikke fordi det er min nye religion ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47146
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:20

jeg bruger skam også facebook, en god del - det er slet ikke facebook jeg er mod - men fake likes som man kan læse meget om heriden er en turn-down og ser jeg en - for mig ukendt webshop - rimeligt nystartet med 2000 likes, så er det en turn-down og videre til en jeg ikke tror er i gang med at snyde mig allerede inden vi handler.  Jeg tror nu også af facebook bliver bedre til at detektere ægte og falske likes

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 10:32

Hvis man er lidt skarp, er det tydeligt at se, hvilke sider der benytter sig af falske likes. Dybt useriøst efter min mening. Kan man ikke skaffe sine egne fans og opbygge et community, er der nok noget galt med enten produktet eller måden det markedsføres på.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)