Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Importmoms - betaling

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal betale importmoms og følger fuldstændig de tekster, der står i SKAT - men det er simpelthen umuligt for mig, at finde indbetalingslinjen, så jeg kan få betalt den importmoms. Når jeg vælger "Vis" og selve den betaling jeg skal have ordnet vises, er der data for specifikationen, bare ingen betalingslinje, selvom jeg ved at jeg skal betale det. Jeg har ikke tilmeldt min NETS/PBS-betaling.

Er der en herinde der har et trick?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46764
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:33

Hvorfor skal du betale import moms kunne være en sag - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/moms-ved-import.html hvor det jo ikke for en virksomhed normalt er noget der betales men som blot angives som i linket

Hvad det så er du ikke kan se som indlogget, må du forklare mere, for hvis du kan se INDBERET MOMS så kan du se felter for importmoms og alt, men du kan jo ikke se det før efter afslutining af en momsperiode - lige nu jo efter 31/12 - inden da kan du ikke indberette moms. Man kan ikke indberette lidt hen ad vejen, kun samlet efter afslutning på kvartal (næste år halvår for de fleste)

HVIS det kun er indbetalingslinjen du mangler og vi taler moms fra før dette kvartal, så skal du i SKATTEKONTO når du er indlogget som jeg husker det, og der trykke på den viste moms for at få indbetalingslinjen

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 08:47

Cookie - John Hannover:
...

un er indbetalingslinjen du mangler og vi taler moms fra før dette kvartal, så skal du i SKATTEKONTO når du er indlogget som jeg husker det, og der trykke på den viste moms for at få indbetalingslinjen

vh John Hannover

Jeg beklager, det er selvfølgelig told jeg mener! Det gik lidt stærkt igår. Jeg har også betalt det før via Tastselv, men den er bare VÆK den betalingslinje som jeg skal bruge for at betale pengene via netbank.

Der er vist ikke andet for, end at tage den laaaaaange tur i telefonen med SKAT.

Tak John :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)