|
Jeg skal betale importmoms og følger fuldstændig de tekster, der står i SKAT - men det er simpelthen umuligt for mig, at finde indbetalingslinjen, så jeg kan få betalt den importmoms. Når jeg vælger "Vis" og selve den betaling jeg skal have ordnet vises, er der data for specifikationen, bare ingen betalingslinje, selvom jeg ved at jeg skal betale det. Jeg har ikke tilmeldt min NETS/PBS-betaling. |
Hvorfor skal du betale import moms kunne være en sag - læs http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/moms-ved-import.html hvor det jo ikke for en virksomhed normalt er noget der betales men som blot angives som i linket
Hvad det så er du ikke kan se som indlogget, må du forklare mere, for hvis du kan se INDBERET MOMS så kan du se felter for importmoms og alt, men du kan jo ikke se det før efter afslutining af en momsperiode - lige nu jo efter 31/12 - inden da kan du ikke indberette moms. Man kan ikke indberette lidt hen ad vejen, kun samlet efter afslutning på kvartal (næste år halvår for de fleste)
HVIS det kun er indbetalingslinjen du mangler og vi taler moms fra før dette kvartal, så skal du i SKATTEKONTO når du er indlogget som jeg husker det, og der trykke på den viste moms for at få indbetalingslinjen
vh John Hannover
Bliv gratis medlem