Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM et alternativ til medicin

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 9 person

Ja nu er det ikke en hemmelighed at der er visse personer i dette forum som faktisk direkte køre det ene hade indlæg mod mlm og deres produkter. Måske fordi de kender en som er blevet snydt eller har mistet nogle penge. 

Hvis målet er at overbevise befolkningen om det negative så får vi aldrig fred for disse personer. Du kan så vælge at tro på dem eller lade være. At overbevise dem er håbløs og tjener ingen formål. Hvis man kun har fokus på det negative jeg så bliver man selv negativ så derfor prøver jeg at undgå disse kampe for og imod kampe. (Det er svært fordi der altid er en som køre i samme rille )

Men jeg giver alle de negative ret... I har ret i at hvis et produkt er fup så skal man ikke love noget... I har også ret i at man heller ikke skal love store økonomiske fordele ... Så lad os tage udgangs punkt i at man ikke kan tjene det store og ingen produkter virker. ( Så må selv de mest negative være glade)

Jeg går også ud fra at hvis de negative ønsker beviser på at kosttilskud virker ja så kan helsekost butikker heller ikke bruges, for det er jo ulovlig at påstå at det kan helbrede noget. 

Men så må det jo betyde at hvis DU (hvis du er negativ for alternativ) bliver syg så overlader du så dit liv til læger og medicinalindustrien. Så vil jeg ønske dig held og lykke.

Her er en artikel om at 140.000 danskere får gigt medicin som ikke er anbefalet af sundheds myndighederne jeg der er faktisk frarådet.

 http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/ECE2144538/140000-danskere-faar-medicin-fra-sundhedsstyrelsens-sorte-liste/ 

Her er en anden artikel som fortæller om de ca. 3500 personer som i 2011 døde af medicin.  http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/ECE2133268/medicin-er-skyld-i-tusindvis-af-doedsfald-hvert-aar/ 

Her er nogle tal på hvor meget den enkelte Dansker bruger af medicin ( Det er da at miste penge i stor stil) 

 __________________ 

Hver dansker købte i gennemsnit 10 pakker receptpligtig medicin og tre pakker håndkøbsmedicin på apoteket i 2011.

Det vil sige, at vi i alt købte 58,3 millioner pakker medicin på recept og knap 18 millioner pakker medicin i håndkøb.

Hertil kommer den medicin, der blev udleveret på hospitalerne eller solgt i kiosker og supermarkeder med håndkøbsudsalg. Det drejer sig om fem procent af al medicin.

Kvinder køber flere lægemidler end mænd, og ældre køber klart mere medicin end unge.

700.000 danskere bruger mere end fem forskellige lægemidler på en gang og er dermed særligt udsatte for lægemiddelproblemer.

Ud af dem anvender 40 procent et eller flere præparater, der faktisk kan være uhensigtsmæssige for deres behandling, viser en analyse fra Danmarks Apotekerforening fra april 2013.

Kilde: Danmarks Apotekerforening

____________________

Der er mennesker som hver dag oplever grusomme ting som fx denne 50 årig kvinde som faldt og fik medicin og døde 17 dage senere http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/ECE2139271/soeskendepar-vores-mor-fik-medicin-mod-ondt-i-knaeet-og-doede-efter-17-dage/

Over 783.000 mennesker dør årlig i USA af lægefejl og medicin http://www.180grader.dk/Videnskab/nr-1-ddsrsag-i-usa-783-936-rlige-ddsfald-pga-laegefejl-amp-medicin 

Så vil jeg også lige nævne et eksembel med bivirkninger .Allergi, kvalme, hjerteforstyrrelser eller blødninger er alvorlige tinghttp://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/09/19/160321.htm 

Sådan kunne jeg blive ved men jeg tror DU har fattet pointet.

DET ER FARLIGT AT BLIVE SYG MAN KAN DØ AF DET. 

Jeg har valgt at arbejde med et alternativ og det er jeg i min gode ret til... Jeg er i min gode ret til at spise lige hvad jeg vil... Jeg er i min gode ret til at tro på min sag og tage mine egne beslutninger... Jeg tror på at det vi spiser er meget vigtig for at give kroppen det den har behov for... Jeg tror på at hvis man forsøger at finde andre løsninger så er chancen lidt bedre end hvis man bare lader andre bestemme over ens liv.

Om man tror på det ene eller det andet er fuldstændig ligegyldig .. Du får det du ønsker...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Jamen, der er da ingen der forhindrer dig i at bruge et "helbredende" plaster og drikke noget mirakelvand, hvis du er døende, bare du ikke bilder andre ind, at dine produkter kan helbrede alskens sygdomme. Dog er vandet sikkert ganske udmærket, hvis man er ved at dø af tørst Idea

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Dog er vandet sikkert ganske udmærket, hvis man er ved at dø af tørst

HA HA- Måske er jeg blevet overtræt men den var fan´me god.. Yes

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu arbejder jeg ikke med plaster men de er sikkert gode til to ting...

Hvis du sætter dem for munden så er det en udmærket slankekur.

Det var 2 ha ha

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HA HA ja de har da vist selv lige været lidt i medicin skabet.. god griner

Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det var sgu noget af det mest latterlige indlæg jeg har læst, seriøst. Det er sgu let at sætte tal på hvor der bliver lavet fejl, det vil sige ting der reelt ikke burde være sket, men sker fordi at læger har så travlt. Hvad med at nævne den øgede overlevelsesrate for kræftpatienter:

http://www.ssi.dk/~/media/Indhold/DK%20-%20dansk/Sundhedsdata%20og%20it/NSF/Analyser%20og%20rapporter/Andre%20udgivelser/Kr%C3%A6ftoverlevelse_DK_1997-2011.ashx

Den øgede antal der overlever efter hjertestop:

https://www.sst.dk/~/media/Planlaegning%20og%20kvalitet/Behandling%20af%20hjertesygdomme/Statistik/Tal-DanskHjertestopregister-faktaark.ashx

Det er så freaking nemt at pege fingere, altså hvis vælger at se bort fra alle de fremskridt 'konventionel' medicin har lavet.

Og når du mener det er dit valg hvad du på tror, det er vel rigtig nok med mindre du er direkte forkert på den. Altså det er ligeså dumt som folk der nægter deres børn at få vacciner, fordi de bange for at de få autisme.

Find de bedste sko priser på Skohylden

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg elsker disse MLM tosser Big Smile

Men bliver nogen gange bange for de selv tror på det de skriver.

Fra Havnen
Tilmeldt 8. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Remy:

Jeg elsker disse MLM tosser Big Smile

Men bliver nogen gange bange for de selv tror på det de skriver.

Jep er man selvfed og har trang til at hæve sig selv over andre mennesker(minderværd) så er det da helt perfekt at der er en gruppe mennesker du kan kategorisere som tosser.....

Måske overskriften "MLM et alternativ til medicin" ikke er skudt helt ved siden af :-D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Overskriften er misvisende, fordi MLM er en forretningsbetegnelse, og ik et fysisk produkt...

Men det er også alment kendt, at naturen besidder en masse råvarer og råstoffer, som er sunde og kurrende mod diverse sygdomme og skavanker. Det kræver blot, at man sætter sig grundigt ind i det, før man begynder at lege George Georgeløs, for ellers kan det få endnu større fatale konsekvenser, end hvis man indtager medicin...

Så overskriften skulle nok nærmere have heddet, at "helsekostprodukter KAN være et alternativ til medicin i en del sammenhænge", men at det langt fra er alt, som kan kurreres med helsekostprodukter eller naturens egne råvarer...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)