Mange tak for svar! Det vil jeg tage med mig :-) |
Flot side! Enkel og brugervenlig :)
Mange tak for svar! Det vil jeg tage med mig :-) |
Flot side! Enkel og brugervenlig :) |
Mange tak for svar! :-) Overvejer stærkt at ændre prisstrukturen - Det lader til, at de skæve tal ikke falder i normen :-) Meningen var ellers, at kunden skulle få det indblik af, at priserne var skruet mest muligt i bund. Hvad er jeres erfaringer med kommatallene? |
Har ladet mig høre, at priser med skæve decimaler skaber utryghed idet forbrugeren forbinder det med falske sider, hvor priserne er omregnet fra en udenlandsk valuta :-) |
Hej Jonas, tillykke med sitet! Dejligt overskueligt. 1) fjern decimalerne 2) På forsiden måske nøjes med tre istedet for fire stjerner ved at lægge de to fragttekster sammen. Evt. "Køb to slips og få gratis fragt" 3) I Om Billigt Slips læg et foto op af dig (med guldslips!) og evt foto af kontoret og tilmeld jer Google places. Generelt synes jeg det er vigtigt at du lægger så meget sjæl i sitet som muligt, da det ellers ligner alle de andre slipsesites derude. Kan se at du allerede har lavet on page SEO, men hvis du skal lægge højt i Google skal du skaffe links til siden. Det betyder at du skal lave noget godt indhold man kan linke til. Så lav en blog f.eks. eller en guide som "Genvejen til den perfekte slipseknude" etc. og find sites i din niche som linker til lignende indhold. Christopher |
Mange tak for svar begge to! Decimalerne forsvinder hurtigst mulig! SEO er jeg så småt igang med - Men linkkatalogerne har ekstremt lange ventetider(medmindre man betaler) - Laver også en smule blogspamming(på den gode måde) - Men det er ikke altid den går :-) SEO bliver der arbejdet meget mere med i fremtiden! Har forsøgt at smide google kort ind på om siden, men det gik ikke lige super. Får tilmeldt mig google places hurtigst mulig! Tak! |
Du mangler nogle kategori billeder under slips. Ellers fin og simpel side. Men alt for kedelig efter min mening. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Meget minimalistisk og fint design. Men alt i alt, meget positivt indtryk herfra. |
Hej Jonas. Ser super ud. Har du set den der oversat hedder tyndeslips.com? Ville ikke nævne en "konkurrent" her. Skriv mig en pm hvis ikke, den er superfed til inspiration og minder lidt om din. Den øverste linje er engelsk her hos mig. 1 item i kurven, checkout, search products. mvh Martin Bachmann |
Hej Jonas, Jeg har herunder samlet lidt feedback, til din side: - Når jeg kommer ind på din side, må jeg ærligt tilstå, at siden for mig ikke ligner en webshop. Jeg har mere fornemmelsen af, at siden er en blog omhandlende slips, eller er en affiliate-shop. - Få noget farve på siden! Udover lidt orange skrift i dit logo og de farvede slips, har du næsten intet farve på forsiden. Forsiden vækker ingen appetit hos mig, og jeg får ikke lyst til at kigge videre på siden. Gør det mere attraktivt for kunden at kigge på siden. Generelt synes jeg, at hele sidens tema er kedeligt! Ingen farve, eller andre appetitvækkende knapper, eller funktioner. Gør dog brug af et af de mange flotte temaer som findes derude (themeforest.net, eller en af de mange andre sider) for $45 kan du få et lækkert tema, som er langt mere appetitvækkende, om som kan signalere at siden faktisk er en webshop. - I bunden af forsiden har du udgivet et indlæg, som bruges som en forside-tekst. Dét er i sig selv fint nok, men lav hellere teksten som en tekst på selve siden, og ikke et blog-indlæg. Indlægget får siden til at ligne en blog endnu mere! - Fjern dine undersider til menupunktet "kasse" her mener jeg de følgende undersider "Checkout - Betal" samt "Ordre modtaget" Det var lige lidt hurtig feedback, som jeg håber, at du kan bruge til noget! Forsat god aften, og weekend!
|