Så vil jeg gerne stille spørgsmålet " er der nogen her inde der har gjort det pænt, med iværksætterig, uden at skulle stilles til ansvar for pressen " og hvis det er tilfældet, hvad har i gjort anderledes??
Elena, Dit feminine indslag ;-)
|
Amino.... En succes?
> *LOL* ;-) Typisk mænd…. Ja, det er nok en diciplin som de færreste kvinder kan være med i. Jeg har dog, tilbage engang i 70''erne, oplevet nogle MEGET feministiske kvinder der vitterligt slog SAMTLIGE mænd i sommerhuset i langpis. Det var sgu ret imponerende! :) |
Mikkel hahaha.... imponerende?? *G* aaaaad [:0]
I må da ha været tosset i 70''erne... hippier!!!!
Sådan noget har jeg aldrig gjordt |
> I må da ha været tosset i 70''erne... hippier!!!! Jeps, det kan jeg godt skrive under på. Nogle af os er det stadig |
Mikkel hahaha, tosset eller hippi??? :-)
Er vist kørt ud på et sidespor igen, sorry sorry... back to tha topic...;-) |
![]() http://joyzone.inforce.dk/graphics/Synkron-Library/Images/Icons_85x85/icons_mikkel_kaj1_f.jpg Du bevarer det røde "look" :) Du skulle vel ikke have billeder fra de fester. Så vil jeg foreslå tøserne den disciplin til næste sommerhustur! |
> Du bevarer det røde "look" :)
Ja, men jeg må kæmpe for at holde det eksklusivt - det breder sig til bland andet Googles top-teknikere. MEN, det klær dem altså ikke så godt, synes jeg :)
> Elena........ i''m better than Versace ;-)
Iøvrigt ER det en Versace :) |
Hej igen, Jeg bliver kritiseret lidt for at stille dumme spørgsmål ;) Når alt kommer til alt, så er jeg faktisk enig! Prøver bare at starte en debat.
Succes er jo et relativt begreb - men jeg ville bare høre om der var andre succesfulde amino''er.
Den er feset ind venner;) |