Jeg er godt igang med at starte min nye webshop, og jeg er derfor stødt på nogle, jeg vil ikke sige problemer, men nogle valg der skal tages. Lige nu er der to forskellige ting jeg er igang med at kigge på og skal have valgt. Det første er leveringsmetoder.
Den jeg lige nu har i tankerne er GLS, da jeg altid, som kunde, har haft gode oplevelser med dem. Men ud over det er der ikke rigtigt noget jeg kan vurdere det ud fra.
Det andet er betalingssystemer. Jeg skal selvfølgelig have valgt et betalingssystem, så jeg kan modtage penge for produkterne, men med hensyn til det er jeg på helt bar bund. Betalingssystemet skal selvfølgelig være så billigt som muligt og uden for mange udgifter, men samtidig skal det også være noget ordentligt noget, hvor der også er mulighed for at betale med så mange forskellige korttyper som muligt.
Det skal lige siges, at min webshop selvfølgelig ikke er kæmpestor, da den først skal startes nu her. Så i forhold til f.eks. leveringsmetoder skal det jo også være et firma, der tager imod en lille webshop som min.
Håber der er nogen derude, der kan hjælpe, og måske selv har erfaringer med det at have en webshop. På forhånd tak!