Jeg er helt enig, og jeg tror heller ikke at at Google bliver overhalet. Og som du også skriver, har Google mange flere "ben" at stå på, hvilket gør at det står ekstremt stærkt. Det var mere holdningen at bare fordi noget er stort, er det umuligt at slå, jeg ikke var enig i. Mvh Carsten |
Carsten Jacobsen:Fashion-Seller:Spørgsmålet er derfor, hvordan skulle en søgemaskine alene kunne overhale Google?Jeg er helt enig, og jeg tror heller ikke at at Google bliver overhalet. Og som du også skriver, har Google mange flere "ben" at stå på, hvilket gør at det står ekstremt stærkt.
Det var mere holdningen at bare fordi noget er stort, er det umuligt at slå, jeg ikke var enig i.
Vi er enige i, at holdningen omkring et firmas størrelse ik gør dem umulige at slå eller overgå...
Men jeg tror bare ik, at nogen kan overgå Google, når de efterhånden har alle i deres hule hånd. Alle er majonetdukker i Googles game. Vi så det sidst, da de ændrede kommentarsystemet på Youtube, hvor det pludselig krævede en G+ bruger, for at kunne kommenterer en Youtube video. Reaktionen var, at alle pludselig skulle have en G+ bruger, og inden længe begynder folk også at anvende brugeren...
Og hva Facebook angår, så ligger der så meget af folks liv derinde, at jeg aldrig tror de bliver slået. Der er så mange mennesker, som har hele deres fotoalbum liggende der, dvs forsvinder Facebook, så svarer det til at brænde alle fotos fra hele deres liv inkl videoer, fordi de ik har gemt dem andre steder...
Derfor har disse to firmaer nået en størrelse og betydning, som gør, at de nærmest er uovervindelige, hvis de blot formår at følge med tiden, og det kan jeg pt ik se, hvorfor de ik skulle... De er begge meget innovative og aggressive...