Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min ven og jeg vil gerne starte vores egen webshop, som skal sælge noget bestemt sportstøj (ikke fodbold eller løbetøj). Da vi ikke har en høj nok startkapital, starter vi med dropshipping. Vi har tænkt os at bruge Danhosts webshop. Som annoncering vil vi ud til sportsevents og gøre opmærksom på vores hjemmeside, og måske sponsorere nogle præmier. Derudover selvfølgelig Google AdWords.

Har i noget ris og ros til ideen?

Hvor meget tror i, vi skal bruge på Google AdWords?

Er Danhosts webshop god nok? https://danhost.dk/webshop

Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:39

Er der ikke nogle, der kan hjælpe mig med nogle af spørgsmålene?

Nogen der har erfaring med Opencart?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:01

Hvor meget i skal bruge på adwords afhænger af hvor meget i vil tjene. Adwords giver jo kun mening hvis i tjener penge på det, og det kan i nemt se når I ved hvad I skal give for adwords, og kender jeres gennemsnits ordrestørrelse. Så brug alle de penge i kan, og tjen mest muligt.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:18

Danhost er muligvis fint til jeres behov, men vær lige opmærksomme på, at der altså ikke er noget design med i prisen - i skal med andre ord give 2.995,- oven i for at komme i gang. Så jeres omkostninger første år løber op i ca. 6.000,- med de månedlige betalinger.

Billigt? Det er jo pengepungen der afgør om det er tilfældet, og det er en endeløs diskussion om man skal benytte en hosted løsning eller en open source :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)